Sign in to follow this  
Followers 0
Goddaz

Rah? I didn't know Kaya Past away

51 posts in this topic

Sorry if mans late

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

very late.r.i.p them 3 still.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaya the ho?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaya the ho?
Takes 1 to know 1.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaya the ho?
Takes 1 to know 1.
Alpha counter!
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah she passed*, still. Funeral was on Friday. Im gonna get the 411 tomorrow 'cause I know it was the London fashion show up in there. Wouldnt be surprised if there was a red carpet for the Voice, New Nation and Urban Voices to take pics of Urban superstars.Trust me, I would have bought a Blackberry for the occasion. Sad story still.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

What happend to her then?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?
*thinks*Nahhhhh, that one never connec'. Need wheel and come again, but with different lyricsTake 2, action...
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keep seeing bare ppl on myspace with "RIP Kaya"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?
*thinks*Nahhhhh, that one never connec'. Need wheel and come again, but with different lyricsTake 2, action...
LOL*Taaaaaake 2*Jamaicas a shithole. sleep.gif
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeh her msn signed on a few days ago mans got freaked out
Probably her cousin still.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont speak ill of the dead.they might come and getcha.......................................woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?
*thinks*Nahhhhh, that one never connec'. Need wheel and come again, but with different lyricsTake 2, action...
LOL*Taaaaaake 2*Jamaicas a shithole. sleep.gif
*holds up mirror for Jamarion*Nah, your still not White fam.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?
*thinks*Nahhhhh, that one never connec'. Need wheel and come again, but with different lyricsTake 2, action...
LOL*Taaaaaake 2*Jamaicas a shithole. sleep.gif
*holds up mirror for Jamarion*Nah, your still not White fam.
LOLDEAD
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
professional at looking good and getting paid for it...aka model
skeen, did bare industry man beat or suttin. like some u.k. superhead
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
professional at looking good and getting paid for it...aka model
skeen, did bare industry man beat or suttin. like some u.k. superhead
why?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
You sure you werent in the kitchen and they said Kanye not Kaya ?
Lmao
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0