Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Got Dat Cronik

you get B.U.N

13 posts in this topic

is there any new scratchy material about??im still listenin to him n trims sniper e slewsthey were alotmany barsbut yeah hook me upbless

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

'take that smile off ur chevy chase''im heavy. dem man are just mayfair light''its not bugs bunny i dont give a daffy ducki c money and i gotta roger rabbit'yetnal from bethnal is tooooo much miss him man n/h

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i might sound black but im not a white wiggerthe only thing thats black is my lungs and my liverwheeeeeel

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

he does the odd tune on peoples mixtapes. He needs to bring his own mixtape imo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scratchy is one of the all time greatest grime MCs.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

*remembers when he merked footsie on lotm*its the big bait flowsim gonna hit him in his big bait nose[logan] f*ck off, f*ck right off [logan]

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scratchy is one of the all time greatest grime MCs.
corse if there was hall of fame he would be der
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the original white mc at the end of the day, could have been easily marketed as well, like the rest of them lol... ho hum

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
he's sh*t nowlol @ roll deep these days
we dont like no racist pplhis flow was the best in dat tune
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
he's sh*t nowlol @ roll deep these days
we dont like no racist pplhis flow was the best in dat tune
guys got a point tho, his bars went from very memorable to easily forgottengrime before it was called grime >>>> grime
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

scratchy did leave roll deep.he is making an album apparantly. and allowing going down the route of doing a mix tape.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0