Sign in to follow this  
Followers 0
General Mac

Birthdays

41 posts in this topic

Its my born day today (Friday) and for some reason I'm not amped up about it. I feel like I've got nothing to celebrate and I haven't achieved enough at my age, maybe its because I'm unemployed and just sucked down. All my boys and my girl have made all these plans for me but a part of me just wants to be alone and stay away from everybody and just drown in my own misery. I don't know, maybe I'm the only one who feels like this.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah its not irregularif they've planned you something then put on a brave face and try to enjoy it, you'll soon get sucked in

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i turn 20 in 10 dayscan i get an owww

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
nah its not irregularif they've planned you something then put on a brave face and try to enjoy it, you'll soon get sucked in
happy birthday tho
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i turn 20 in 10 dayscan i get an owww
chikka oww chikka oww owww
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dno how old u arebut ur a young man, the world is your oysteryou can be anything you wanna be and do anything you wanna do, take ur birthday as the point where u step ur game up an no say u dnt wanna feel this way next yrenjoy ur day

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for the Happy Birthdays.....but mans contemplating a 6 pack of brew now and reflect

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy birthdaymy bday meant nothing to me this yearI'm old:(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i turn 20 in 10 dayscan i get an owww
:huh:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dont celebrate coz i hate and cringe at the attentionjust thinking about it is making me cringeedit: and whenever i say to ppl i dont celebrate my bday ppl automatically assume that im a JWwtf yo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i turn 20 in 10 dayscan i get an owww
:huh:
whats up gawd
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

SHOUT OUT THE JULY MASSIFBEST MONTH OF THE YEAR

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
SHOUT OUT THE JULY MASSIFBEST MONTH OF THE YEAR
I MUST SEE THE LOCS. MUST
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy birthdayagree with smaddy, july = best month

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
x82138246418959171_9.jpg
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
happy birthday mate...its my birthday today too :)
Seriously? your a 3 July?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

happy birthday spleen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy birthday spleen & G.MacI remember the days wen i was akid and would wait up til 12 for the birthday. Was some ext excitement. Miss them daysHopefully illfeel like that this year :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
happy birthday mate...its my birthday today too :)
Seriously? your a 3 July?
yep!twenty today ... :/ n i get how u feel..i kinda feel the same minus the unemployed part lol
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
happy birthday mate...its my birthday today too :)
Seriously? your a 3 July?
yep!twenty today ... :/ n i get how u feel..i kinda feel the same minus the unemployed part lol
Damn I hardly ever meet 3 July babies. Yeah man, I feel like trash, my phones ringing off and I know its happy birthday calls and messages but I really cant be f*cked to pick up or reply due to my emotional state. BEER TODAY? tell me your poison its on me
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
i turn 20 in 10 dayscan i get an owww
:huh:
whats up gawd
assumed you was younger
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
happy birthday mate...its my birthday today too :)
Seriously? your a 3 July?
yep!twenty today ... :/ n i get how u feel..i kinda feel the same minus the unemployed part lol
Damn I hardly ever meet 3 July babies. Yeah man, I feel like trash, my phones ringing off and I know its happy birthday calls and messages but I really cant be f*cked to pick up or reply due to my emotional state. BEER TODAY? tell me your poison its on me
yeah i feel propa dead...even my girl was like wats up wid u.. oh well.. i think i had this feeling last year too lol. some birthday depression ukna!im sure we'll snap outta it tho fam..big up all da july heads doe..CANCERS RUN DIS TING
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
happy birthday mate...its my birthday today too :)
Seriously? your a 3 July?
yep!twenty today ... :/ n i get how u feel..i kinda feel the same minus the unemployed part lol
Damn I hardly ever meet 3 July babies. Yeah man, I feel like trash, my phones ringing off and I know its happy birthday calls and messages but I really cant be f*cked to pick up or reply due to my emotional state. BEER TODAY? tell me your poison its on me
yeah i feel propa dead...even my girl was like wats up wid u.. oh well.. i think i had this feeling last year too lol. some birthday depression ukna!im sure we'll snap outta it tho fam..big up all da july heads doe..CANCERS RUN DIS TING
Maybe its the heat that drained us and confused our emotional state? Might have to open my birthday Rum now
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0