Sign in to follow this  
Followers 0
Mr. Gayle

Broken Anything

32 posts in this topic

*in before I break Hearts, Hymens*Anyway, was talking at work few colleagues have stated they broke arms, legs and collar bones. I aint broke nothing like that or ever been in hospital for anything. You broke anything and how.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never broke anything, even had a golf ball of my nose and still nuffin

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broke an arm in reception after my friend pushed me off the climbing frame."I thought we were playing Power Rangers"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Broke an arm in reception after my friend pushed me off the climbing frame."I thought we were playing Power Rangers"
lolol
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broke my arm falling off my bike on the first day of summer holidays when i was 12. Biggest par was I went to Crete for 2 weeks and couldn't get the plaster cast wet.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope Sprained my lil finger tho.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in school like year 8they had banned real footballs so we had to play with some little plastic one with holes in it on concreteso were having this big match and i went for the ball but i kikd the floor at the same timebroke my metertarsel(sp)sh*t hurtbut they put me on crutches, was better in like 3 weeks, but i kept the act up for like 2 monthsthe sympathy i got was alot

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO @ banning ballsplayin rugby on concrete >>>___________

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
best thing 2 do is get it removed
were you directing this at me?as in, get my nose removed?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broke all the fingers in my hand when a fat little cousin rolled off a bed onto it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

anyone ever fallen off the top of a bunk bed?i did it wen i was 6 onto a concrete floor n didnt even realise till i woke upthinkin about it ive had bare close shaves

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
anyone ever fallen off the top of a bunk bed?i did it wen i was 6 onto a concrete floor n didnt even realise till i woke upthinkin about it ive had bare close shaves
lol, come like a new lil wayne mixtape "no carpet"
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
anyone ever fallen off the top of a bunk bed?i did it wen i was 6 onto a concrete floor n didnt even realise till i woke upthinkin about it ive had bare close shaves
lol, come like a new lil wayne mixtape "no carpet"
lmao lol at bunkbeds too many bad experiences with them
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Right little finger - One boy went to kick a ballon that I reached dwn to pick up.Left big toe - Running away from my cousin... ran into the bathroom slipped and my toe kinda twisted on the wall and broke.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
laws, jaws and hores.
Cherrys.
lolololol
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ankle, got knocked down by a car still

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0