Sign in to follow this  
Followers 0
Supermalt

Jay Electronica

147 posts in this topic

someone skool me on jay electronica please was that him spitting on the 1st verse, is he a producer/rapper. Also someone reccomend me some more of his music (sorry supermalt no thread hijack lol)

big tune tho defo feelin it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i could care lessa bout this guy

jus blaze is makin him sound bettta with his beats

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exhibit C is a quality track.

One of the best from 09.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listen to What the f*ck is a Jay Electronica (mixtape)

its his best

Guy is good

MK put me onto him stillos

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

listened to those youtubes

will download.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

new nas

mans up on the science and mathmatics

too many tnes, the pledge, suttin to hold on to, suckas yarda yarda yarda

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

world premiere tomorrow.

better be something big.

Been waiting tooooo long on this album

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

looking forward to the album still

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

anyone reaching Cargo on tuesday? should be live.

also can anyone link me to an mp3 of 'Dear Moleskin'?

does it even exist?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

was gonna reach until i saw its £20 lol, these artists need to get over themselves he album aint even dropped.

Bilal charged £12 for his show it lasted over 3 hours and was an amazing performance so I cant justify paying that for Electronica

/

He's still heavy tho i await the album

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i can justify it on the grounds i've paid near enough nothing for all the great music he's given me.

he's a pretty inspiring cat on a number of levels and the experience i'm likely to get on tues will be well worth £20

spent £36.50 on Wu Tang the other night with no support act... WTF?

weren't nuttin to f*ck wit tbh. can't put a price on a good night.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

imo he aint any more inspiring than any other concious rapper out there.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

each to their own innit.

no one else has ever done anything like he did with Act i. no one raps wot he raps. if so name em.

show was fire btw.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0