Sign in to follow this  
Followers 0
Goddaz

WATCH THE LENG POSES!!!!!

18 posts in this topic

At only six-month-old, Xavier can walk without assistance.

Xavier1502_308x385.jpg

article-1251159-084CA93B000005DC-326_468x607.jpg

article-1251159-084CAA04000005DC-243_468x599.jpg

article-1251159-084CAECF000005DC-688_468x313.jpg

Mary and David King say they always knew their son would be a fast learner as he could sit up from the age of three months.

Child development (the usual route)

4-12weeks: Baby will try to lift his head while lying on his front

3-5months: Will reach out for objects

5-6months: Can hold objects and move them between his hands

6-8months: Baby can sit without assistance

6-9months: Baby begins to crawl and pull himself upright

10-18months: Takes first steps on his own

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont like his face, looks like he'll be one of them pierced eared loiterers

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1st pic comes like a proper pose lol. like he is thinking they shud back this camera up from me :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

future dictator, calling it here.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reminded me of this:

So this guy JUST wanted his daughter to walk before the usual time frame yeah? And just prove doctors wrong?

If so LMAO, some parents bwoy smh

/

Allow me if I've missed something.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reminded me of this:

So this guy JUST wanted his daughter to walk before the usual time frame yeah? And just prove doctors wrong?

If so LMAO, some parents bwoy smh

/

Allow me if I've missed something.

*Allows Goddaz*

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The poses are hilarious

when your ready to get down to making babies.. u kno where i am b

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The poses are hilarious

when your ready to get down to making babies.. u kno where i am b

Lol, 3years 11months. Be ready.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The poses are hilarious

when your ready to get down to making babies.. u kno where i am b

Lol, 3years 11months. Be ready.

:o

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaygee dont do it, dst has aids.

Damn thats a shame!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaygee dont do it, dst has aids.

Damn thats a shame!

dont listen to these cockblockin ass nuccas lmao

also.. before those 3 years i think we should do some test runs to make sure we got it down to a t.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Now all he needs to do is to learn how to walk without dribbling and he will earn my respect.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reminded me of this:

So this guy JUST wanted his daughter to walk before the usual time frame yeah? And just prove doctors wrong?

If so LMAO, some parents bwoy smh

/

Allow me if I've missed something.

*Allows Goddaz*

:lol:

LMAO

I see what you did there

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0