Sign in to follow this  
Followers 0
Mr. Gayle

Oscars 2010

53 posts in this topic

Best Picture:

The Hurt Locker (Kathryn Bigelow)

Actor in a Leading Role:

Jeff Bridges (Crazy Heart)

Actress in a Leading Role:

Sandra Bullock (The Blind Side)

Directing:

The Hurt Locker (Kathryn Bigelow)

**********************************************************************

Reckon its some propaganda stuff for Hurt Locker to win, show the world America is doing good in Iraq, film was okay, but nothing special, only made 15million thus far.

James Cameron must feel pissed for not winning even pissed Kathryn Bigelow is his ex.

Mo'nique won best supporting actress for Precious :Y:

Up won best animated feature film :Y:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hurt locker winning, probably is a good film. But defo being used as propaganda to support the tropps.

Watched a replay of acceptance speech, Loads of plugs mentioned in support of the war, like the US are the victims.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol @ avatar winning nothing

bullshit

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e795203aae7a7cf9e8e12cd7bfa46fdc.jpg

184ba48cc312118bf7c7ad25f6aa1a70.jpg

3092961993b9e5ccc1550f53f1ce529d.jpg

23d7d1860bc7ad4f93149b5cd7ced6ed.jpg

1543490159_5390205851.jpg

1374700035_6424518423.jpg

2188121120_10843068683.jpg

1956185122_7120526126.jpg

1763618382_11944362424.jpg

Miley and her Mum, def mum daughter 3some FTW

1661413618_1489564971.jpg

1655758451_5538276996.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

hurt locker winning best director is beyond a joke.

surprised law abiding citizen didnt get anything.

best effects should have been lovelybones, but i guess they'll give it to who spends the most.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

surprised law abiding citizen didnt get anything.

ROFL

/

3092961993b9e5ccc1550f53f1ce529d.jpg

In about three years, holla at me Miley Cyrus...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

hurt locker winning best director is beyond a joke.

surprised law abiding citizen didnt get anything.

best effects should have been lovelybones, but i guess they'll give it to who spends the most.

Law Abiding Citizen?

LMFAO

Hurt Locker was a very good film (but yeah, probably won for propaganda purposes)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

hurt locker winning best director is beyond a joke.

surprised law abiding citizen didnt get anything.

best effects should have been lovelybones, but i guess they'll give it to who spends the most.

Law Abiding Citizen?

LMFAO

Hurt Locker was a very good film (but yeah, probably won for propaganda purposes)

tellin me that film didnt keep You guessing, provide bare shock, etc?

i think it deserved the screenplay and best actor for jamie foxx

nominations were a joke. 2012 not nominated for visual effects?

thandie newton not in supporting actress?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

pimp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

hurt locker winning best director is beyond a joke.

surprised law abiding citizen didnt get anything.

best effects should have been lovelybones, but i guess they'll give it to who spends the most.

Law Abiding Citizen?

LMFAO

Hurt Locker was a very good film (but yeah, probably won for propaganda purposes)

tellin me that film didnt keep You guessing, provide bare shock, etc?

i think it deserved the screenplay and best actor for jamie foxx

nominations were a joke. 2012 not nominated for visual effects?

thandie newton not in supporting actress?

lol, no film was beating Avatar for visuals come on now

Couldnt take Law Adbing Citizen seriously when that judge got killed by her mobile lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgan freeman>>>>>>>

hurt locker winning best director is beyond a joke.

surprised law abiding citizen didnt get anything.

best effects should have been lovelybones, but i guess they'll give it to who spends the most.

Law Abiding Citizen?

LMFAO

Hurt Locker was a very good film (but yeah, probably won for propaganda purposes)

tellin me that film didnt keep You guessing, provide bare shock, etc?

i think it deserved the screenplay and best actor for jamie foxx

nominations were a joke. 2012 not nominated for visual effects?

thandie newton not in supporting actress?

lol, no film was beating Avatar for visuals come on now

Couldnt take Law Adbing Citizen seriously when that judge got killed by her mobile lol

best scary moment in a film for years.

and i agree it wouldnt win, but it deserved 2nd place, therefore a nomination

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

na film was decent but lol at oscars. calm down lad

what 2012, for effects?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lmao at lens

law abiding citizen u kno

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad the Mo'Nique got supporting actress, very well deserved, her performance was exceptional.

And UP deserved it too, f*ck*ng sad intro man, HIT ME HERE IT DID

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the Mo'Nique u kno, like she aint even human

Avatar was 4 i think best effects screenplay n others i dont care to remember

but LOL @ him caring mans made 2 of the biggest selling films EVER

dudes CAKED

Hurt Locker hasnt even made back its budget of 15 mil

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad the Mo'Nique got supporting actress, very well deserved, her performance was exceptional.

And UP deserved it too, f*ck*ng sad intro man, HIT ME HERE IT DID

no way was she better than thandie newton in 2012

and avatar didnt get the screenplay, not even nominated.

got art direction, cinematography and visual effects.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad the Mo'Nique got supporting actress, very well deserved, her performance was exceptional.

And UP deserved it too, f*ck*ng sad intro man, HIT ME HERE IT DID

no way was she better than thandie newton in 2012

and avatar didnt get the screenplay, not even nominated.

got art direction, cinematography and visual effects.

Mate are you taking the f*ck*ng piss?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bredda who played 2pac in notorious won a oscar in avatar?

jus saying

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgan Freeman >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>__________________________

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lens>>>>>>>>>>>>

Park Ji Sung for world player of the year.

Law Abiding Citizen and 2012 for Academy Awards

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bredda who played 2pac in notorious won a oscar in avatar?

jus saying

who was he in avatar

He was in Hurt Locker.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lens>>>>>>>>>>>>

Park Ji Sung for world player of the year.

Law Abiding Citizen and 2012 for Academy Awards

]

lmao

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lens>>>>>>>>>>>>

Park Ji Sung for world player of the year.

Law Abiding Citizen and 2012 for Academy Awards

]

lmao

:lol: :lol:

Probably thinks Beans on Toast is Hauté Cuisine

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

surprised law abiding citizen didnt get anything.

ROFL

/

3092961993b9e5ccc1550f53f1ce529d.jpg

In about three years, holla at me Miley Cyrus...

I don’t discriminate, no not at all

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0