Sign in to follow this  
Followers 0
Captain Planet

Fail of the Day

25 posts in this topic

So far spent 6 hours in PC lab and counting and only got through 1 page of reading.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

coming into this topic

(sorry could not resist)

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Gynocologist who allowed Captain Planets mum to give birth

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Captain Planet you better make that 2 for today...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

TULSE SMELLING MY ARSE IN EVERY THREAD.

ANY FAGGOT

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tripped up some steps

the recovery trip was epic

luckily noone was around

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i walked into a lampost. Lots of people around.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wasn't today, but yesterday after the football I rolled outta the room shouting "liverpool are mugs!" then tripped up the stairs. bredrin didn't see but he heard.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

somehow lost some gwala

drew out £150 put it in my back pocket. got tube home. lookin through my jeans n jacket no gwala. :angry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

somehow lost some gwala

drew out £150 put it in my back pocket. got tube home. lookin through my jeans n jacket no gwala. :angry:

FAAAACK

i would cry

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

somehow lost some gwala

drew out £150 put it in my back pocket. got tube home. lookin through my jeans n jacket no gwala. :angry:

FAAAACK

i would cry

OMG so would i, but i don't understand why you men always put your cash/wallet in your back pocket, asking for trouble 2bh

/

I haven't failed at all today for once :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

squirting tooth paste into the brush I used to clean my sink...

almost slipped badly

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forgot to lock phone and it called some next 0845 number that i had previously rang, i didnt clock for a while so

My phone bill this month <<<<<

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

this thread TBH :/

The Gynocologist who allowed Captain Planets mum to give birth

coming into this topic

You man come like the first few seconds of water you get after you turn on the kitchen tap

Mad Vybez I ain't mad @ cha ur kool

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aint really had a fail today or yesterday but had one on saturday night...

ordered a takeaway and the guy says half n hour for delivary. phones up after half an hour to say they cant get a cab at the moment cos of the cabs being all busy or unable to get to them due to the mad rush im wembley (event day), so he says the driver will come and ill get my food within another 20-30 minutes. i call up after half n hour and he is sayin the same crap, i tell him to f*ck off and cancel the order.

ended up eating frozen pizza insted. on the positive side that pizza was SICK.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dropping £100 on bets over this weekend and so far only winning 40 back

me betting on leeds knowing their current form

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Being skint till I get paid on friday, and so much work to do with no weed = biggest fail

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agreeing to work on my day off then remembering i had an appointment. :angry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

going into Chicken Cottage & ordering a Fillet Burger & Wings Meal, then while the mans preparing it, i realised i didnt have enough Pee, so i slyly ducked out the shop unnoticed lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Even more roffle that im sure that costs like £1.99 :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Even more roffle that im sure that costs like £1.99 :lol:

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

goin into to work and finding out im on holiday.

to compound it i thought it was next week and had a short holiday planned

monumental fail. i can still go on holiday but its a last minute ting now n im gonna end up missing 1st leg v barca

on the upside i found that gwala

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Even more roffle that im sure that costs like £1.99 :lol:

lol nah it was something like £4.99 still, plus i accidentally left my wallet back @ yard in a rush

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0