Sign in to follow this  
Followers 0
icamefromnothing

Do you know this shop....

23 posts in this topic

Do you guys know this shop...

23557_421685550032_703660032_5470254_299811_n.jpg

Bottom fedders who sell ripped and stolen designs, my designs & other guys I know...

cheers

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh sh*t f*cked

yeah its a stall in the market

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

f*cked that's one of the ones in the market. 90% of them are run by Chinese people.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

want us to go smash the place?

pm's mate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

deep

least ur doin suttin right for people to copy u

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

deep

least ur doin suttin right for people to copy u

imitation is the highest level of flattery etc

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol @ the two comments above

they're are stealing food off your children's plait. burn that sh*t to the ground

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol @ the two comments above

they're are stealing food off your children's plait. burn that sh*t to the ground

yea but u know man will suffer for his art when he's posting designs on vip2

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

would be cool if someone could visit and tell em they are stealing f*ckers, go in with a video phone - no smashing up but, film em and tell they are being watched...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man came from nothing

and now these man tryna steal everything like its anything

somebodies gotta do something

7

Share this post


Link to post
Share on other sites

would be cool if someone could visit and tell em they are stealing f*ckers, go in with a video phone - no smashing up but, film em and tell they are being watched...

no offence mate , you seem like a cool guy an all but

sort out your own battles still

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol @ going there and taking a picture and posting it on here

shudda done a chris and snoop and waited outside until the owners leave tbh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol yeah im in Scotland & got the pic from a post about this store & site...so not easy fer me to get there lol, hey its cool

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man came from nothing

and now these man tryna steal everything like its anything

somebodies gotta do something

Best post I've read on here all year.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man came from nothing

and now these man tryna steal everything like its anything

somebodies gotta do something

Best post I've read on here all year.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sort me out one of them tempz ts, and ill CLEEAAR all the things in his shop and BAAAAXXX the owner str8 in his eye.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thought this was gonna be about the bakery.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

would be cool if someone could visit and tell em they are stealing f*ckers, go in with a video phone - no smashing up but, film em and tell they are being watched...

no offence mate , you seem like a cool guy an all but

sort out your own battles still

same way you sorted out your own battle with e15?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0