Sign in to follow this  
Followers 0
imhim

Junior Apprentice

82 posts in this topic

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00scvl2

Alan Sugar returns to put a group of 16 to 17-year-olds through their paces. They will compete in tasks to prove themselves worthy of a prize that will help them up the career ladder.

BBC 1

Stay Lockd

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gonna post the same thing

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 of my boys did this last year

was the winner for lambeth

/

when is the proper show startin up again?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

These look like a right bunch of sadcunts

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Will not watch.

Will there be a lidge apprentice this year?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

facebok parties

lmfao

hes ODT

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would bully that de courzy yute

I dnt condone bullying but that spineless ghoul deserves it

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol b6 u know

some hood college

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

These mofo's running round the streets selling cheese. :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the boys team leader is sum neek, proper screwing like hes gonna cry

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No blacks? This doesn't surprise me for some reason...why does this not surprise me?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No blacks? This doesn't surprise me for some reason...why does this not surprise me?

you no... i didnt EVEN REALISE THIS till you said it

lmfao

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

No blacks? This doesn't surprise me for some reason...why does this not surprise me?

you no... i didnt EVEN REALISE THIS till you said it

lmfao

smfh. its a damn shame

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

they dnt wanna see young blacks on tv unless we singing/dancing/playing a sport or killing each other

Nail on the head.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

what are you lot banign on about there was a black chef in the restaurant

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

they dnt wanna see young blacks on tv unless we singing/dancing/playing a sport or killing each other

Nail on the head.

I don't agree with that argument 100%, its becoming a fact but what if hardly any black people applied.

what are you lot banign on about there was a black chef in the restaurant

:/

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't watch but I'm going to assume there was nuff neeky jews in it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

alan sugar said 25,000 people applied...

i can imagine dem smart NIGERIAN boys and girls entered...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0