Sign in to follow this  
Followers 0
DJ Stashman

How Long Can You Go? Part 2

11 posts in this topic

im not gonna neg u this time coz i liked this episode of simpsons

.....lol nah f*ck it fam im still gonna neg u.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old school simpsons >>>>>>>>>

this is a classic moment

oh yeah.... f*ck you and your 4chan threads

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Increase the daily neg quota

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

all day

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old school simpsons >>>>>>>>>

this is a classic moment

oh yeah.... f*ck you and your 4chan threads

1zy4o.jpg

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old school simpsons >>>>>>>>>

this is a classic moment

oh yeah.... f*ck you and your 4chan threads

1zy4o.jpg

sorry cuz i forgot myself for a minute

keep doing your thing G

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

this aint hard.

the dental plan part actualy has a bit of rhythm to it. all you would need to do is open up fruity loops and add a b-line and snare to keep you going forever lol.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

this aint hard.

the dental plan part actualy has a bit of rhythm to it. all you would need to do is open up fruity loops and add a b-line and snare to keep you going forever lol.

was thinking this

but u articulated it for me

pos

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

around 6 mins

started raging

felt like punching something

now im angry at life thnx bitch

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0