Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Waka Flocka Dave

Misheard Lyrics

21 posts in this topic

http://www.youtube.com/watch?v=dcmy6CLEmUo

thought the first line said "boy i cant forget the semen on your face as you were leaving"

jus had to google that sh*t cos i randomly felt to listen to it after a while

another is

"im blue if i was green i would die"

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lolwut they dnt say if they were green they wud die?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

"i throw my hands up in the air sometimes, singing ayo, got an echo"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

STUNT SO HARD MAKE 'EM COME AND KNIGHT ME!

Creased when my boy dropped that.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

on gyptian - hold yuh

"Gyal, you give me the tightest Hole me eva seen in my life"

..dunno why

5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lolwut he don't say tightest hole?

i really feel thats what hes meaning

but it is HOLD

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My boy up until about 3 months ago thought it was

"Everyones suit same colour as Pac Man"

from Giggs - Talkin the hardest freestyle....

:confused:

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

living on air makes so much more sense than a prayer

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My boy up until about 3 months ago thought it was

"Everyones suit same colour as Pac Man"

from Giggs - Talkin the hardest freestyle....

:confused:

lmao pacman

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

does he say "how can i make love to a fella in a rush"?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

STUNT SO HARD MAKE 'EM COME AND KNIGHT ME!

Creased when my boy dropped that.

haaa jokes

c/s fella in a rush, cnt b that tho

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

on gyptian - hold yuh

"Gyal, you give me the tightest Hole me eva seen in my life"

..dunno why

everytime i listen to this its "girl you give me the tightest hole me ever eaten in my life"

wtf is it?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

was watchin Down by Ruff Sqwad on youtube and one dude thought there was a lyric "lean out the window with the coloured bar"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

was watchin Down by Ruff Sqwad on youtube and one dude thought there was a lyric "lean out the window with the coloured bar"

:lol:

Honest to god though, Mad Max absolutely ATE that tune.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0