Sign in to follow this  
Followers 0
st*ra

RWD Days...

42 posts in this topic

say hi if you're from the RWD days and still post in here. k cheers bye.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ I remember this broad..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
well howdy, what's new?
Same sh*t different day.. What brings you here?We have had 3 generations post rwd days.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think I remember her.Hello again.My name is Awesome Kong aka Justin aka CM PUNK aka Da Luv Doc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
well howdy, what's new?
Same sh*t different day.. What brings you here?We have had 3 generations post rwd days.
wow 3 generations!? yeah I think I was 16/17 when I was on here all the time, I'm 23 now, so yeah. I don't know really, just contemplating my life in London and it reminded me of when I used to chat on here, pre everything. I was under the impression I'd move to London and grime would be everywhere, but I think it died before I got here. long live 2004.
1

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think I remember her.Hello again.My name is Awesome Kong aka Justin aka CM PUNK aka Da Luv Doc.
hii!yeah you were called Da Luv Doc in my day. :D
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
I think I remember her.Hello again.My name is Awesome Kong aka Justin aka CM PUNK aka Da Luv Doc.
hii!yeah you were called Da Luv Doc in my day. :D
Wow, so what brought you back here to VIP2? Least you found the ark that left RWD.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I remember you from RWD days...only recently started using this site again aswell.Whats good?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
I remember you from RWD days...only recently started using this site again aswell.Whats good?
a lot's changed since I used to be on this thing; I'm back from NY, living in London. what's good with you?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes dinky is still here reppinu wanna link up then?u was from brum innit?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
What brought you back to UK?
student visas are expensive so I thought I would see how London is. I'm moving to Toronto in April but I've been here since the end of '08.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
yes dinky is still here reppinu wanna link up then?u was from brum innit?
I don't know why when people here "Midlands" they think Birmingham, lol. I'm from the East Midlands, between Northampton and Leicester I guess, extremely lame ends.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did you go Napa in 2008 with two girls?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Did you go Napa in 2008 with two girls?
nope, never been to Napa.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

justins game :D >>>>>>>>>creasing.

9

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, whats good.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
RWD GANG!
/I remember St*ra .. hello hello
-1

Share this post


Link to post
Share on other sites
justins game :D >>>>>>>>>creasing.
:D
-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0