Sign in to follow this  
Followers 0
Frank White

american vs british

30 posts in this topic

can you tell from looking at pics when someone is from america or from britain?

example

tell me which ones are american and which ones are british - in spoiler tags tho

lol if u kno dem low it

image.jpg

307019_10150393012680552_647135551_10304134_1602674677_n.jpg

320707_2437629258632_1188776791_32989933_1754026842_n.jpg

0deb94e0dc92d34670f95912adc825c9_view.jpg

305182_247756815269858_100001066244649_633256_1149150380_n.jpg

n605705369_6783310_7802866.jpg

hope its not just me. what is it that gives it away

edit - what grarn ? its not showing??

-8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im just gonna neg you because I dont care abuot this thread... And you touched up your niece.

Just putting it out there.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

can you tell from looking at pics when someone is from america or from britain?

example

tell me which ones are american and which ones are british - in spoiler tags tho

lol if u kno dem low it

image.jpg

307019_10150393012680552_647135551_10304134_1602674677_n.jpg

320707_2437629258632_1188776791_32989933_1754026842_n.jpg

0deb94e0dc92d34670f95912adc825c9_view.jpg

305182_247756815269858_100001066244649_633256_1149150380_n.jpg

n605705369_6783310_7802866.jpg

hope its not just me. what is it that gives it away

edit - what grarn ? its not showing??

first 2 american, next 2 british, then next one is a gues..british and last one is british

its all about the surroundings

first 4 i looked at the doors

last one is the door..american toilet doors are stupidly wide. unless the womens are different.

however i also negged u for making me do detective work for no reason as im about to go lunch.

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

swear ur name is patrice tho

Yeh. Middle name... Problem? :huh:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ur wrong tho marvell

cdnt really care tho Frank white

ur not fucking them either

if only we had two negs you would get another.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

and patrice shutap ur not built for this

Lol. Ok sir. I hope you enjoy your life on the sex offenders list. :mellow:

About not built for this. Loool. Touching kids is not me cuppa tea mate.

:lol: :lol: Fuck you and your shit thread Gary.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ive had enough if any of u wanna say any of this to me in person tell me now i will fly down there today after work and we will see what youre saying

patrice what r u saying? u can say shit on here but lets buck in person n see what the story is

not even gassing. i finish at 2:30. this aint no lens hype. where are you

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwoy... looks like its orn?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

youre all moist. none of you are really about anything now lets be honest

if your about it come see me in person we will link up and youre really about it we will see bunch of fuck boys

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha.

Lewisham, London. SE13 mate.

Have you seen the first episode of Circle of Revenge? Dont come round here mate.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ive had enough if any of u wanna say any of this to me in person tell me now i will fly down there today after work and we will see what youre saying

patrice what r u saying? u can say shit on here but lets buck in person n see what the story is

not even gassing. i finish at 2:30. this aint no lens hype. where are you

you can take him easy tbh

he aint bout it bout it

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

will u be there around 3.30

fuckboy dis aint circle of revenge this is real life

must fink i dnt kno dons in lewisham

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Infact... By the time you finish I will probably be around Deptford High Street.

Again... COR... Just saying.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

american, british,british,american,british,british

good thread imo

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

JOHN DOE got it right in one lol

don has got the eye

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only one of them chicks looks American, one I ain't sure cos her bathroom looks American, but the make-up on her throws me off.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

gonna up some more when i get home for my dons with the eye

patrice ima let u off today my girl rang me n calmed me down

youre still a fuck boy and ur now on my list

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

gonna up some more when i get home for my dons with the eye

patrice ima let u off today my girl rang me n calmed me down

youre still a fuck boy and ur now on my list

:lol:

Them ones. Ok sir,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0