Guest chap44uns

LIFE OF A REEL G

604 posts in this topic

dvs-gets-robbed1.jpg

dvsrobbed2.png

My mama say tuck ur chain son, theyl take it, I just give her one of my stale faces, yh rite mama uno what I'm like mama"
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

As soon as i saw vip was back open i knew this was gonna be the first thread made

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok when did this happen

lol at his signature on his licence

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

2ctuo.jpg

address an everything. maaaad

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

TBH you snooze you lose it can happen to anyone

/ im upset that the yout dem are dry snitching on themselves however cant help but LOL @ his signature

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

/ the add ting is mad still hes upset rudeboy

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

These guys got it backwards, could have just did their dirt keep it on the low and go away with a nice 10-12 bags.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

AiLL0gXCMAAGfMm.jpg

if shats dont bass in raphs this week then his career is over

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i actually feel sorry for the guy.

bad start to 2012 for him

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

AiLL0gXCMAAGfMm.jpg

if shats dont bass in raphs this week then his career is over

That pic ain't official bruh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phonecharger repost the kid locked to the lampost via bike chain.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

looked at the yard on the address on google maps, wasnt impressed tbh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

looked at the yard on the address on google maps, wasnt impressed tbh

...Live your life.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

looked at the yard on the address on google maps, wasnt impressed tbh

...Live your life.

living it just fine bro

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

so stop watching other people so hard. wasn't you the guy that said fekky's yard was rented out for the day too?

sound bitter "bro"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

AiLL0gXCMAAGfMm.jpg

if shats dont bass in raphs this week then his career is over

That pic ain't official bruh

yea made a post in the dvs topic thats dissappeared

1.42

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blacks robbing from blacks again . WHAT A SUPRISE . Seriously why the eff are black gang members so dumb ? . Robbing from your own people is an idiot ting itself but having the audacity to commit a crime ,then uploading the pictures to the world wide effing web showing the crime you commited Just shows the level of inteligence we are dealing with here . Just like in the riots when these doe does were uploading pictures to twitter like there door won't get kicked in . Like when there were shops selling hd tv's , ipads etc ready to be raided diots were popping into the pound shop .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The address ting is PEAK for him.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now