Sign in to follow this  
Followers 0
Iceberg

cosmetic surgery ??

37 posts in this topic

busy topic at the moment with them fake silicone's that were going around

anyone ever thought of it ?

was talking with my bedrin about it last night and we agreed that certain things at a certain age would be acceptable and others are just lolable

me personally could see myself getting my balls done when they get wrinkly if im still banging on a regs at them ages(not about them sagging at your knees) and a rooney like hair transplant.....my bedrin added he'd happily get botox.....

what would you get done ?

calf implants ?

penis enlargement ?

belly tuck ?

nose/lips/ears ?

girls ?

would you get butt implants? breast etc.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah not for me.

Is Dental surgery considered cosmetic? If so then yeah.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah of course

Is Dental surgery considered cosmetic? If so then yeah.

of course.... if your getting fake teeth put in and whitened

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

loool at wrinkly balls, some chapelle sh*t.

Dental is the only thing I'd consider.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only thing I'd consider is that Jamie foxx hairline thing if I ever receded bad and maybe those Hollywood veneers.

But tbh cosmetic surgery is an insecurity thing. And I don't care enough about people's

Opinions to be sucked in by it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

what if your mrs stopped sucking your balls ?

what if you had your nose broken?

what if your cheeks started looking overly droopy ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dentistry ye

i got a youthful face so everything else is minor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Then she aint for me.

Can't be worse than Steve Bruce's.

Can't be worse than 'Arry's.

Your imperfections make you tbh, unless its some sh*t that makes people severely stare at you then those are the cards dealt...

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Then she aint for me.

Can't be worse than Steve Bruce's.

Can't be worse than 'Arry's.

Your imperfections make you tbh, unless its some sh*t that makes people severely stare at you then those are the cards dealt...

fair play.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

if i was in an accident or something yea id go for it, or if i got my jaw reshaped in a fight

otherwise i dont see what id do, even my teeth are fine, maybe if i have more money than i know what to do with it i could do something to them

but ill just get old as i get old, if i go bald fine, if my balls sag fine, if i look old fine

im not a fan of surgery, even botox

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want to and will get my teeth done at some point, I know this girl who has her's done and although she went way to white on the colouriing everything else is right on point.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Then she aint for me.

Can't be worse than Steve Bruce's.

Can't be worse than 'Arry's.

Your imperfections make you tbh, unless its some sh*t that makes people severely stare at you then those are the cards dealt...

+1

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dental is the only acceptable cosmetic surgery tbh. Who cares about imperfections that much anyway, its those imperfections that give you character imo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

already done the teeth whitening and straightening

nothing else tho. more and more men apparently go under the knife

how can u have calf implants? what happened to gym

if a brehs a gayle theres no harm in getting a gastric bypass.

have you and your wifey considered it yet Gayle?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

When I see people who have been in accidents with half their face burnt off etc... I realise how lucky we are.

There was a decent programme on last year, where 1 "normal" person and 1 disfigured person share a house for a week.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dental only.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nothing.

Only exception would be if after kids i end up with deflated spaniels ears for breasts I may consider a lift.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah definitely that. No one wants deflated boobs

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dental only.

mayb hair surgery in the future, kinda touchy about my hairline atm, its not as straight as it used to be in the school days :mad:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

if a brehs a gayle theres no harm in getting a gastric bypass.

have you and your wifey considered it yet Gayle?

Ggbvbbvg

That's f*ck*ng rude

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0