Sign in to follow this  
Followers 0
Guest chap44uns

FAM..

143 posts in this topic

People still go napa?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

was expecting somethin special for 300 :mad:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The presenter shoulda been 300

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thing is the majority of those girls were distinctly average.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

It saddens me to see the square so dead.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah chenai is a problem

She will star in k-kokes next vid.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The presenter shoulda been 300

the presenter's a guy fam

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

people been saying this is the best napa in years

looks dead

but then again everywhere looks dead

too many destinations now

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The presenter shoulda been 300

the presenter's a guy fam

I think he slyly knew that

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah chenai is a problem

She will star in k-kokes next vid.

[media=]

[/media]

I know your all gonna say im hating but these females look so tacky, pretty faces caked in makeup and piercings, skin covered in tattoo's and then the clothes....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah chenai is a problem

She will star in k-kokes next vid.

[media=]

[/media]

im hating these females look so tacky, pretty faces caked in makeup and piercings, skin covered in tattoo's and then the clothes....

haters-mickey.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doesn't look like Napa to me

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

What's your bum saying can you make a vid in some hot pants or tight jeans giving them a squeeze (no deev)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kg is right tbh

Hold tight my dark skin nubiarnz wid di farndz

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah chenai is a problem

She will star in k-kokes next vid.

[media=]

[/media]

I know your all gonna say im hating but these females look so tacky, pretty faces caked in makeup and piercings, skin covered in tattoo's and then the clothes....

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Keeley is such a neek. But anyway tatts and piercings are her thing... I don't see it as tacky tbh but each to their own.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tats an piercings are casual. Make up in that sweaty heat tho, face must be full a pot holes.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah chenai is a problem

She will star in k-kokes next vid.

[media=]

[/media]

I know your all gonna say im hating but these females look so tacky, pretty faces caked in makeup and piercings, skin covered in tattoo's and then the clothes....

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Keeley is such a neek. But anyway tatts and piercings are her thing... I don't see it as tacky tbh but each to their own.

:lol:

That one bunned soca a bit

Owwwww

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0