Sign in to follow this  
Followers 0
Afgoon

The Official Paralympic Thread

31 posts in this topic

Many Lulz will be had

let me get the ball rolling

admission to the games will cost competitors an arm and a leg im hearing

-10

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol swear youre a doctor? where do you work? hopefully ill never find myself there.

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Will be surprised if this thread gets into double digits

Official Paralympic tings thread? Lol

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

:/

SMH

Guy tries way too hard, one post was enough

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

anyone finding it funny will be experiencing this in their family soon</p>

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

These guys/girls deserve serious respect. How many of us would bother taking up a sport to this standard if we were amputated or what not?

Not many, most of us would be sat in front of a TV 24/7 feeling sorry for ourselves.

6

Share this post


Link to post
Share on other sites

This start on friday?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

all the trains to statfird are packed again ffs

all these hgappy clappy olympic mongs

i cant wait for the lulz to start

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This channel 4 news guy is such a downer. Man's got "civil war" on the brain.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ghana-the most likely black-African state to make it into the next league of economic development...lovely fabrics" - Jon Snow

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

These people are amazing. How can people be swimming 100m in 50 seconds with no legs WHAT THE f*ck

anybody see that girl with tiny arms and legs that was benching 2.5 times her bodyweight?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf this irish guy just decimated the 400m freestyle. he has 1 and a half arms and both legs amputated at the knee. and man is swimming 30 seconds off normal olympic times (in a 4-5 minute race)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMAO

LOOKS LIKE TIMMY FROM SOUTHPARK

not a bad shot for a mong though...

Whose seen this swimming dwarf

Frghtful creature really

I was angered to see the stadium full for a paralympics

Call old school but celebrating inperfect and ugly disabled people doesnt appeal to me

It should he kept behind doors

The amount of money we waste in the nhs looling after these people is unreal...

-7

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMAO

LOOKS LIKE TIMMY FROM SOUTHPARK

not a bad shot for a mong though...

Whose seen this swimming dwarf

Frghtful creature really

I was angered to see the stadium full for a paralympics

Call old school but celebrating inperfect and ugly disabled people doesnt appeal to me

It should he kept behind doors

The amount of money we waste in the nhs looling after these people is unreal...

this c*nt talking trash again

as if half your family ain't got genetic disorders from your siblings marrying each other. oh yeah, but u lot keep them chained in the basement i forgot

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poor lil tink tink aka Oscar smashed the world record in the first heat :o

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

just saw the blind running, bizarre

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0