Fresh

The best pillow

57 posts in this topic

Has anyone here got/used a geese down pillow - supposedly 'The best pillow'...

Winter Snow Goose Down

£150, johnlewis.com

A supremely comfortable pillow using down from geese native to Russia's glacial mountains.

...or does anyone do memory foam pillows? I've seen some in IKEA

Copped a memory foam mattress for the first time recently and I'm gassed but it's just not right without a presidential pillow.

I've even thought about heated blankets in recent times, but I think that might be a step to far.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

well a heated blanket would be cheaper than putting the heating on or even plugging in an electric heater, nah?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got memory pillow from Dreams. I find it's too high and kinda stiff-ish compared to my personal preference. I hate high pillows.

I got another duck feather one which I find is perfect. But the more you use it, the more it sinks.

But yeah you can find cheap (£25) to quite expensive (£80) ones everything in between in Dreams.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

im lucky if i get into bed, let alone get a pillow

You in the dog house?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I got memory pillow from Dreams. I find it's too high and kinda stiff-ish compared to my personal preference. I hate high pillows.

I got another duck feather one which I find is perfect. But the more you use it, the more it sinks.

But yeah you can find cheap (£25) to quite expensive (£80) ones everything in between in Dreams.

I didn't think of getting both and doing a combo, I usually do 2 pillows anyway.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i have a memory foam mattress...

most uncomfortable mattress ive ever slept on... bare mushy

now wen i sleep in girls beds, they all have the cheap mattresses... yet those ones seems to make me have a beautiful nights sleep ffs

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heated blankets >>>

Love them.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

150 on a pillow :rofl:

who the f*ck do you think i am

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm This is intruiging

Past 21 years I've been sleeping under Dutch wax pattern blanket/some rubbish duvet

But then again I'm always too hot in the night anyway

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i just have a normal pillow, works fine tbh

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memory foam is so overrated.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have a goose feather down pillow and duvet set, got it reduced and its expensive but well worth it imo.

I dont enjoy a full memory foam mattress but I have a topper and its perfect.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need aleast five pillows to enjoy my sleep

:!:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need aleast five pillows to enjoy my sleep

:!:

FIVE you guys surfing on the mattress or what? surely you don't stack them 5 high

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuz I value my sleep and man needs to be comfortable

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its seems difficult to even arrange 5 pillows around you, why do you need 5 when you cant lay on 5?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tried memory foam pillow, felt like sleeping on a brick. I use a cervical neck pillow now, I used to always wake up with a f*cked up neck so it makes a big difference.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dont understand the arrangement though do you make a perimeter?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tried the old school way of sleeping one pillow it never worked then started sleeping with two pillows it was ok but then one night I tried five it was good,relaxing and it's good for your neck muscles.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 pillows would hurt my neck.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now