Sign in to follow this  
Followers 0
The Somalian

Can Mr Gayle, M12 and Goddaz come back

47 posts in this topic

they are probably all here  under different names 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

travel thread n all

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol just saw his post in there.  :lol: 

 

As for Goddaz I thought that was a self initiated break from the forum?  Didn't he have two profiles one of them a 'woman' who was replying to himself as a 'her'

 

How you going to be taken seriously after that.  

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

20130219174829.jpg

 

 

 

PMSL

 

rh

bntdf

n

m

muy

,yu,

yu

 

 

Gayle you fuucking deviant!!!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thought Mgezz was gayle tbh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

20130219174829.jpg

PMSL

rh

bntdf

n

m

muy

,yu,

yu

Gayle you fuucking deviant!!!

The pic is entirely unrelated to the reaction under it.
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike and chaps when you now refer to me please call me godfather

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guys need to remember Justin's mental age when replying to him

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

that chubby chick topic brought him back...

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guys need to remember Justin's mental age when replying to him

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

that chubby chick topic brought him back...

Probably online somewhere posing as one of them. Smh.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

that chubby chick topic brought him back...

Probably online somewhere posing as one of them. Smh.

 

LMAO

 

*blocks 'a few extra pounds' category on POF*

5

Share this post


Link to post
Share on other sites

how is the pic unrelated

 

LOOK AT HIS FACE

 

IS THAT NOT HILARIOUS

 

bags of photoshap potential

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

it is, its a deev look if ever i saw one

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

how is the pic unrelated

 

LOOK AT HIS FACE

 

IS THAT NOT HILARIOUS

 

bags of photoshap potential

 

 

it is, its a deev look if ever i saw one

 

:/ it shows 3/8 of his face.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucking yesssssssss

 

:rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

gayle come back too soon

 

dude  must be like this right now

 

 

mcnulty-kicks-desk-o.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pos guy is a rapist deviant needs to know what trine it is. Fucked me over so fuck him

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cipher. You know what to do with that pic

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: white bird with the apples gif 

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0