FA23

Mad Men

134 posts in this topic

o-MAD-MEN-SEASON-6-POSTER-570.jpg?6

 

Season 6

 

Anyone watched yet?

 

Sky Atlantic on Wednesday.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ham

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm watch GOT or Mad Men tonight. Long this week with so much ball on

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My favourite nigga don

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decent start.

 

Don has no morals :rofl:

 

Roger >>>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

never really realised what it was about this show that made me like it, but I've realised its the characters - like I don't really care for 70% of the storylines, but the characters are really well developed - I can see why people often say its the best show on TV

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its a sick pogramme for the characters really.

 

60s men being 60s men, before sexual harassment existed and sexism was a part of life lol

 

That actual episode content aint great.

 

Sort of thing you can watch but not feel compelled to watch

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

once ur in u cnt help BUT feel compelled

 

literally sucks u into the world

 

but its not for everyone.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dunno, I would say I don't really feel compelled to watch. Its like I don't really care what happens next, its just interesting to watch the characters in whatever situation they're in. Unlike say, when you're watching The Wire and you kinda know how you want things to turn out for certain characters.

Although it was kinda deep how last season ended with Lane.

 

I'd recommend. But then I'd say it did take me until season 3 before I really appreciated the show.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

thought it was kind of a weak series opener, that hawaii segment went on way too long and dons bird is jarring

 

the rest are good tho, i like pete campbell 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

SEASON 6??!?!?!?

 

 

FUK DAT... TOO MANY SEASONS... WILL NOT DOWNLOAD

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just downloaded seasons 1-5

 

So will start watching

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wtf was betty going on about in bed

 

so much instability in her character

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wtf was betty going on about in bed

 

so much instability in her character

 

 

that was a bit nuts, definatley a physco plot developing with her

 

it all stems from them early eps she was blatantly in love with that little kid, cray

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

once ur in u cnt help BUT feel compelled

 

literally sucks u into the world

 

 

this, the characters and personalities are so deep it gets you thinking overboard about certain situations rather than just putting all on a plate for you or ending with a cliff hanger

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol wtf was betty going on about in bed

 

so much instability in her character

 

 

that was a bit nuts, definatley a physco plot developing with her

 

it all stems from them early eps she was blatantly in love with that little kid, cray

 

lololol yeah betty went ham with the paedo flex 

 

she's a fatty now she's lost her marbles

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

my nigga don put on a clinic in successful affair management. 

 

pete failing miserably. them rookie mistakes

 

he dunno the same block bang is for expert setting

 

/

 

hoping peggy dnt snake di ting

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petes wife shut him down :lol:

 

 

Don put it on the docs wife :lol: real g.

 

 

Peggy is gonna take Heinz and Don is gonna go nuts....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol at Pete. From when a chick is that eager you should know she's likely to be trouble. Man should have set the rules with her before the bang. Although as others have said only a real G like Don can be carrying on them reckless style affairs with women your wifey knows

 

Though Trudy has Pete by the balls. Her family is the one with the money now Pete just had his families name.

 

How could he flop it though? :lol:  Your wife gives you a discreet place in the city for you to bang other chicks and you flop it. Man had the perfect situation.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardest show out, the latest ep covering the death of MLK was especially big.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easily the best show on tv at the moment

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

don tlking about trying to love his kids was left side of the chest shit for real

 

the nigga is too sick with it

 

/

 

this season aint had enuff roger 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree. Roger >>>>

 

Was some funny moments in this ep tho. Black Dons face when Joan hugged her :lol:

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The scene when Don is talking about his son >>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree. Roger >>>>

 

Was some funny moments in this ep tho. Black Dons face when Joan hugged her :lol:

 

she looked bewildered lmao

 

when my nigga pete called harry a bonafide racist

 

i lost it

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now