PopT

Gambling Addiction

82 posts in this topic

Do You have one?

 

Whats your or your friends experiences

 

How much have you Lost

 

 

Roulette is the devil

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

How much did you lose?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dont really get addicted but most I have lost in one day is around £900

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah, i thought i had the classic addictive personality, but ive only ever been addicted to one thing

 

maybe i have to actually enjoy it? i dunno

 

did horse racing and got bored

 

never bothered with them machines tbh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah, i thought i had the classic addictive personality, but ive only ever been addicted to one thing

 

maybe i have to actually enjoy it? i dunno

 

did horse racing and got bored

 

never bothered with them machines tbh

 

 

Dont Touch The machines

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dave ur defo addicted to vip2

 

I don't bet

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

tried it for a while, odds weren't good enough, or my fivefolds would always be fucked up by one team, so I just stopped.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Used to bet all the time, stopped since I've got an income.

Haven't felt the need to.

(Bar cheltenham)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dave ur defo addicted to vip2

 

I don't bet

 

oh yeah a few people have told me Im addicted to the internet

 

over and over

 

how can i beat, lay down, then go on my phone to check Engadget?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes

100%

it aint good

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the student loan drop days at G Casino >>>>>>>>>

 

 

good times good times. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would say I used to have a problem, all clean now with the odd relapse

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

When you try and win back what you lost #PEAK

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never gambled apart from lottery couple times back in the day. Its haram, theres a good reason its a sin.

-5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes

But not completely as I know my limits

But these days I struggle to watch live games without having something on it even if it's a couple paand

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

used play roulette and that bingo thing but i never got hooked

 

certain guys i know try flip money in the bookies every week. they have lost lots 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah but i love poker, dont lose lots tho mostly play small stakes infact probably up in total

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh yeah i remember when i got gassed got i had a nice day on the horses, made like 180 or something, saw one race thought id go al in on the final one, put down like 240 for the fave to place

 

came like 6th

 

i was like 17 aswell wasnt like i was ballin

 

that fuckin hurt

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

World Cup 2010 worked up a nice stack online think it was just under 2 bags.

Got drunk and played online roulette done the lot in 10 minutes.

Worst feeling ever.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 stopped since I've got an income.

 

Still check the usually tips sites tho every now and then to just see whats happening

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last time I bet I was on an 11 in a row win streak then Rio attempted a pathetic backpass against Ukraine and loss me a few hundred.

 

Then I see John Higgins come bk from 5 frames down to miss the easiest black I ever seen to win.

 

 

 

Said this life ain't for me.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My Experience ... Won £3k one day on Roulette....... Lost it in the same week

 

 

Played online Roulette got up to like £900 i put my own money but done free bets also, and when you do free bets you need to win a certain amount before you cash out, any who cut along story short, done a £800 spin (MY Friend who wouldn't play himself Gassed me)....... for some reason landed on number 36...... for sum reason i only had £1 on it...... to this day i don't understand

 

 

I lost a terms student loan to roulette Twice kmt

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now