15th side of east

Ramadan

301 posts in this topic

Soon come

Gonna b the hardest one ive done in my lifetime

U no wat I can't wait for it to start

That feeling u get in Ramadan >>>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak u on ur deen tho???

I need to start doin my salaah

Nuffin brings peace of the heart like the deen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak u on ur deen tho???

I need to start doin my salaah

Nuffin brings peace of the heart like the deen

 

did you find ur faith in pen?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope I'm born muslim

But I'm a bad 1

Bin refreshed my deen was doin my 5 times

Touch road missed Jumma nuff times smh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

did it last year

 

wasnt as hard as i thought itd be

 

infact it was calm, woke up at like 3 am and all that to eat. only thing i didnt do was pray

 

you man talk it like its the hardest thing

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is not jus food tho

And if u don't pray wats the point

U have to abstain from bare shit ..

Lol at myself wen I wud open my fast n bun a zoot link bitches

Astagfirullah we used to say after the dates smh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wallahi 

 

lol at this foolishness

 

hopefully empty gym

 

religion is for di weak spined

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

did it last year

 

wasnt as hard as i thought itd be

 

infact it was calm, woke up at like 3 am and all that to eat. only thing i didnt do was pray

 

you man talk it like its the hardest thing

gordon-head-hands.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kinda miss gordon brown 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I still maintain that gordon brown was the best politician out of the 3 in the last general election. His problem was that he isnt a media savy PR man and in today's politics that is  a major setback 

 

/

 

good luck lads  :Y:

 

didn't know you were muslim dave

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak u on ur deen tho???

I need to start doin my salaah

Nuffin brings peace of the heart like the deen

Nothing

 

Subhan'Allah

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol was in the barbers today

My barber is a Ghanaian convert with four wives

Man said he's going shopping for one more before the end of the year

Said he's going Mexico, puerto Rico and Cuba

"I want one with real hair"

:rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah he mentioned something afterwards about only being allowed four wives

I was like :/

But couldn't be bothered to question as I just wanted my hair cut

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ppl always try mock the 4 wive ting

U can only have more then 1 wife if u have the means and treat them all equal

Wifey number 1 muss allow it too

Is to stop adultery

Every fing in Islam is for your benefit

The compete way of life

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont even want to start no debate but

 

lol ok mate

 

/

 

if the shoe was on the other foot mandem will be screaming

-5

Share this post


Link to post
Share on other sites

looking forward to it, i enjoy it.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ppl always try mock the 4 wive ting

U can only have more then 1 wife if u have the means and treat them all equal

Wifey number 1 muss allow it too

Is to stop adultery

Every fing in Islam is for your benefit

The compete way of life

 

 

Takes a Deep breath

 

 

So, if my wife says shes okay with being a sidechick.... i can have three more sidechicks

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gonna be a tough one this year but c/s the feeling.

The mouth watering 5 minutes before fast break <<<<<

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ppl always try mock the 4 wive ting

U can only have more then 1 wife if u have the means and treat them all equal

Wifey number 1 muss allow it too

Is to stop adultery

Every fing in Islam is for your benefit

The compete way of life

It reality it doesn't stop adultery though, still happens

Yes everything is Islam is for the benefit of the man

It is clear the quran is not divine. It is sexist, racist and homophobic.

Women have no rights, it is one of the most greedy/selfish religions around.

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

The whole religion is based on Arab culture

It's funny how most Arabs look down on asians and blacks

Pmsl

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

every year ^ most active poster in the Ramadan thread :lol:

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

did it last year

 

wasnt as hard as i thought itd be

 

infact it was calm, woke up at like 3 am and all that to eat. only thing i didnt do was pray

 

you man talk it like its the hardest thing

 

did u sleep throughout the day?

 

nah i was working

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

did it last year

 

wasnt as hard as i thought itd be

 

infact it was calm, woke up at like 3 am and all that to eat. only thing i didnt do was pray

 

you man talk it like its the hardest thing

gordon-head-hands.gif

 

why am i gonna pray when im not religious?

 

it was basically like a solidarity thing, i have quite a few muslim family members and just wanted to go through abit of the journey with them to experience it

 

but i was not gonna pray because thats just not right if i dont follow it

 

i abstained from stuff aswell, i did everything needed apart from praying

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nothing more i hate than bit part muslims.

 

You're not a muslim if you dont pray dont think God cant see you.

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now