Sign in to follow this  
Followers 0
Black.

Pro Evolution 2014 hmmm

108 posts in this topic

They need to stop, I can't wait to see how empty the game is

Year after year they learn nothing

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope this is the year swear the last outstanding pro was 2005

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Updating a sports game takes the smallest budget, and with millions of people still buying it it wouldn't make financial sense to stop.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope this is the year swear the last outstanding pro was 2005

Walahi you say this every year

Think it was 08 when you got proper gassed lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know I still refuse to play fifa. I do own a copy of fifa 12 and that is a cracked version only reason I have it

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

gotta admire the loyalty still

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro is shit

Rushed job

No Dortmund

Squads never up to date

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

players still look stiff

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looool

Every yr it's the same

Dudes get gassed thinking pros back

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The gulf has become too wide. Pro has been finished for a while.

 

Pro 4-6 >

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

They need to give up the CL rights so fifa can get it

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is like crack to certain guys. No matter how many times I've tried to get guys to give FIFA a chance they won't have it. Good job most the convo is via the net or text as it could get violent the way they try defend this game.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game is a piece of shit 

 

Running with the ball sounds like a heartbeat

 

Pathetic 

5

Share this post


Link to post
Share on other sites

dsfsf

sdf

sdfsdfdsf

 

 

This is like crack to certain guys. No matter how many times I've tried to get guys to give FIFA a chance they won't have it. Good job most the convo is via the net or text as it could get violent the way they try defend this game.

:lmao:
 
Running with the ball sounds like a heartbeat
:rofl: :rofl:  man said heart beat ctfu 
 
I hope this is the year swear the last outstanding pro was 2005
FFS :rofl:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

The game is being built from the ground up using Kojima's 'Fox Engine'. They announced this over 2 years ago, so I'm expecting a drastic change in the look and feel of the game.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game is a piece of sh*t 

 

Running with the ball sounds like a heartbeat

 

Pathetic 

 

:rofl:  :rofl:  :rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fox you know

This ain't MGS

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol

Swere they always say there building it from the ground up or some sort of revamp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro died at pro 6.. with adriano and john terry on the front

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro died at pro 6.. with adriano and john terry on the front

!

I risnsed that game

After that I went to Fifa 08

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro died at pro 6.. with adriano and john terry on the front

!

I risnsed that game

After that I went to Fifa 08

 

that was a dark year for football games, FIFA 08 was better but still weren't that good

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd say PES2008 is when it all went wrong. Their first shot at next gen, was alright but not enough. FIFA09 I made the switch.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro died at pro 6.. with adriano and john terry on the front

!

I risnsed that game

After that I went to Fifa 08

that was a dark year for football games, FIFA 08 was better but still weren't that good

Nah Fifa 08 was cold, people just didn't want to admit it lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0