Sign in to follow this  
Followers 0
Rippy

Child Genius - C4 now

21 posts in this topic

If you knew your child was this gifted, would you try get them to become a Mensa member? Or push them to take part in this child genius comp?

 

I'm all for pushing academic achievement, but I'm not sure I'd know what's best for them, especially at such an early age.

 

These kids are insane though. I'd get mad frustrated by them if they were mine :lol:

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck all that pressure

 

let them be kids

 

im sure theyd still be able to do well in later life

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hugo's a prick still.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My parents were like this tbh. Just solidly focused on work. I didn't even grow up with a tv ffs.

 

I remember when my friend came over once, and my mum gave her a maths and science test :/

 

That's probably why when I have kids, I'll end up putting my own interests before theirs at times.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This Oscar youth >>>>>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

Hugo is a real genius

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

rah hugo fuck man killed the ting and never studied  :rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

not watching the show but i was genius tested.

wanna know the outcome?

yes

and who tested u/ how old were u?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i would just let them crack on with normal stuff and hope they can rise to the top

 

if the motherfucker wants to play the cello or whatever instead of football thats his call

 

but if he starts to get fruity then i'll have to give him a friendly reminder

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wouldnt push them to do the competition unless they wanted to. I would encourage them to do everything which harnesses their abilities

that mum last week whos child was good out chess but she hadnt actually trained him in anything else was an arsehole. he was being sick and she still pushed him.

 

one of these youts is like sheldon, hes a right arsehole

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hugo comes like Sheldon from the big bang theory

 

good to see the black girl still in there 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This Oscar youth >>>>>>

 

 

man done the whole set Fack

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oscar  = Kaka Regen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

52 cards madness

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

This Oscar youth >>>>>>

 

Madness. Whole set of cards memorised

 

He's got good manner as well. Opposite end to Hugo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

My parents were like this tbh. Just solidly focused on work. I didn't even grow up with a tv ffs.

I remember when my friend came over once, and my mum gave her a maths and science test :/

:rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the asian girl to fucking hell

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah that Hugo kid is pretentious .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think that the creative school the mum sent Leo to in Italy has made him a bit too out there

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0