Sign in to follow this  
Followers 0
hemanthjava

NFL Super Bowl XLVIII

62 posts in this topic

its on channel 4

 

why do you need to watch online ?

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

anyone in play betting?

 

normally quite fun

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

i looked at it but i dont understand all the bettings

 

im OUT

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

just bet on next touchdown scorer ect ect, its kinda simple and pot luck but i normally win a bit every superbowl and i dont know much about nfl

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

why make a next thread

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know americans are OTT about everything but the superbowl takes it to next levels. Its hilarious.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know americans are OTT about everything but the superbowl takes it to next levels. Its hilarious.

lol im telling you

 

ridiculous country 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lool come on seahawks!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ffs

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

beast mode soon!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

TERENCE KNIGHTON ...

 

 

BLOODY FAT FUK LOOK AT HIM

 

 

LMFAO

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah the spillage on the jacket by joe namath faaaak

 

uefa and fifa need to take notes tho..... 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

the advertising and marketing and the way they show the scoring is a next HD hype

 

 

30second advertising is 4million

 

faaaaak

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

look how they need all that protection when in rugby all they have is the ball sock or whatever its called

 

so overated most boring sport ever

-4

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's one bet gone ffs

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fack.... z3FTP7E.jpg

 

them prices boyy

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

european prices

 

but yeah for americans they are screwing 

 

 

/

 

broncos getting beasted 

 

manning has had a shocker so far

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dont neg me i am only speaking the truth

-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck denver fuck manning

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

loooooooolll....LOB!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0