Sign in to follow this  
Followers 0
Grafter

Onions in salad

39 posts in this topic

I don't agree with raw onion in salad

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol @ a salad WITHOUT raw onion

Doesn't make any sense ator

7

Share this post


Link to post
Share on other sites

no onion or white cabbage thanks boss.

also red onion rings>>>>>white slimey ones.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

no onion or white cabbage thanks boss.

also red onion rings>>>>>white slimey ones.

onion is onion bruh don't try segregate them
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

onyun

:lol:

/

If you don't like onion, den just use a spring onion/ends of a spring onion

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

>>>>Raw Onion/Visible Onions in my cooked food

 

Spring Onions >>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

>>>>Raw Onion/Visible Onions in my cooked food

 

Spring Onions >>>

 

may god bless your people for sujuk

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

caramelised onions >>>> _____

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no onion or white cabbage thanks boss.

also red onion rings>>>>>white slimey ones.

onion is onion bruh don't try segregate them

no way u ever tried a red onion ring?

so much better...serve them at dirty burger in Kentish...best I ever had.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

caramelised onions >>>> _____

:!:  :!:  :!:  :!:  :!:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love onions tbh red, raw, white, chopped, trimmed

 

love em all

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love onions fried or blended into food.

 

Raw onion is disgusting tho low it. Doesn't help when you clearly tell man no onions and they put bare raw onion rings into the salad.

 

 

tumblr_n263j3W48x1smcbm7o1_250.gif

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love onions fried or blended into food.

 

Raw onion is disgusting tho low it. Doesn't help when you clearly tell man no onions and they put bare raw onion rings into the salad.

 

 

 

spoiler tags please?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love onions fried or blended into food.

Raw onion is disgusting tho low it. Doesn't help when you clearly tell man no onions and they put bare raw onion rings into the salad.

tumblr_n263j3W48x1smcbm7o1_250.gif

Looool the gif.

But nah Onions>>>>>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spring Onions sprinkled on top of your meal >>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spring onion and toasted pine nuts in a salad >>>>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0