Sign in to follow this  
Followers 0
Jones

Any Math dons here?

119 posts in this topic

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

Been given a programming assignment and something about triangles smh

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

"What's 9+10?"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Math don :lol:

 

Guys need to start putting that on their CVs'

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

"What's 9+10?"

 

21

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

Been given a programming assignment and something about triangles smh

 

 

Post it up and you'll see if someone has an idea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

took A Levels a year early good at maths yeah

but somehow that all fell to shit at uni

 

but if its a programming assignment it'll probably be GCSE levels

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

"What's 9+10?"

21

Loooooooooooooooool

"You stoopit"

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Find the Hypotenuse of a triangle given the angle and an opposite I think it was?

Don't have the assignment sheet to hand

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isn't that gcse maths?

 

Yep.

Look through your text book Jones.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Isn't that gcse maths?

 

Yep.

Look through your text book Jones.

 

No text books mate, failed GCSE Maths x

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Isn't that gcse maths?

 

Yep.

Look through your text book Jones.

 

No text books mate, failed GCSE Maths x

 

 

SOH CAH TOA

I think it's Sin (angle) = Opp/Hyp

Etc..

So put when you've got into there to work out what's missing.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Isn't that gcse maths?

 

Yep.

Look through your text book Jones.

 

No text books mate, failed GCSE Maths x

 

 

SOH CAH TOA

I think it's Sin (angle) = Opp/Hyp

Etc..

So put when you've got into there to work out what's missing.

 

Cheers

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

"What's 9+10?"

21
Loooooooooooooooool

"You stoopit"

My mate asked his son whats 9+10 after watching that video

Man said 30,000

I died

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoshie.

 

But on a real, the thread is just another pointless "look at me" thread. There is nothing that will come of this. There is no coursework on programming or anything. It's just another thread in the fucked up and sad life of Chaps44Uns.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silly old harry caught a herring trawling off Alaska lol

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

in a 'ask me something on the spot or in real life situations' kind of way yeh.. in a 'complex mathmatical equation that serves no purpose in my life' kind of way then no

Been given a programming assignment and something about triangles smh

 

 

illuminati_o_1109411.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0