Sign in to follow this  
Followers 0
Lens

Taking the piss

51 posts in this topic

I golden showered a ting from behind in the shower.

 

she was facing glass, the drain was behind me, so the piss just got washed off her into the drain, no reason for any suspicion

 

she will never know

 

was the only way I could think of to hide it/style it out.

 

heard nex man say they do it while the girl's sleepin, then put their clothes back on to make out like they piss themselves

-3

Share this post


Link to post
Share on other sites

I golden showered a ting from behind in the shower.

 

she was facing glass, the drain was behind me, so the piss just got washed off her into the drain, no reason for any suspicion

 

she will never know

 

was the only way I could think of to hide it/style it out.

 

heard nex man say they do it while the girl's sleepin, then put their clothes back on to make out like they piss themselves

 

Why?

Sounds like something Woodpecker would do.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I golden showered a ting from behind in the shower.

 

she was facing glass, the drain was behind me, so the piss just got washed off her into the drain, no reason for any suspicion

 

she will never know

 

was the only way I could think of to hide it/style it out.

 

heard nex man say they do it while the girl's sleepin, then put their clothes back on to make out like they piss themselves

 

Eh??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why would you do that you creep

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looooool. Slimy fuck.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I golden showered a ting from behind in the shower.

 

she was facing glass, the drain was behind me, so the piss just got washed off her into the drain, no reason for any suspicion

 

she will never know

 

was the only way I could think of to hide it/style it out.

 

heard nex man say they do it while the girl's sleepin, then put their clothes back on to make out like they piss themselves

 

lmao nah that is UBER-creepy, you are a fuckin slimeball

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl: :rofl: :rofl:

 

[dave chappelle] Drip drip drip [dave chappelle]

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

heard nex man say they do it while the girl's sleepin, then put their clothes back on to make out like they piss themselves

I dont understand this.

What u are saying is a guy pisses on a girl while she is sleeping then accuse the girl of pissing herself?

I just dont understand

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do u really wanna understand any of that fam?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just want to know why cos shit don't make sense

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

basically guy has developed such tekkers for pissing on girls that they have "no reason for any suspicion"

 

his boys are on the next level of acting out their deev fantasies while blaming it on the girl/making her feel responsible/humiliated. I can't help but be impressed tbh, ultimate deev trolling.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ur impressed by ur mate secretly pissing on chicks and blaming it on them wetting themselves?

:/

Sounds like some fuck boy shit...

surely if ur a proper deev for the piss u wanna piss on her face or at least have her know u are pissing on her on some dominance trip.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I beg you leave the slant face approach to people like mgeez. It really isn't working for you bro

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

As if I would take advice from someone who has phantom pissers in their circle.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lmao:

 

through much trial and error, he found the optimum temperature for a deev to thrive

 

lmao

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

What is it 'ok' now to piss on women? Hearing/ reading about it more now...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necessary for a whole new thread?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bet man thought he was a genius when he thought of the topic title

-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

When this first dropped in a rave.

 

 

Nah, THIS is taking the piss.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I bet man thought he was a genius when he thought of the topic title

I did but I'm new allow me

On a serious note, I've heard about it so much lately and just want to k ow what it's avout. Don't think my other half would want me to even Ask her ffs

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mate there's a Love & Life Room for this but to be honest this is some deev sh*t.

 

:rofl:

 

I dunno where you're putting this.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0