Sign in to follow this  
Followers 0
JOHN DOE

Post Malone

19 posts in this topic

ZANGER!!

 

This knocks 

Visual is hard. 

 

 

Lol his movement is a bit stiff though. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hard

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saw this tune on someone's snapchat been looking for a minute

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

white iverson >>>>>

 

fackkkkk me

 

iii need that money like the ring i never wonnnnnnn

 

!!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah charla took the piss!!! going at mans girl ashley

 

i wanna keep this for donkey of the day when he breaks up with u

 

pure desrespect

 

u know he gonna smash other girls right

 

§

sg

shjetjwtrj

 

tj

 t

j

 

:rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah charla took the piss!!! going at mans girl ashley

i wanna keep this for donkey of the day when he breaks up with u

pure desrespect

u know he gonna smash other girls right

§

sg

shjetjwtrj

tj

t

j

:rofl:

pmfsl

decoded the poor lad

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

makes him look like a c*nt tho

 

most of it was uncalled for

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

makes him look like a c*nt tho

 

most of it was uncalled for

took x amount of rep[lies for someone to say this 

 

charl was a c*nt 

 

he werentt like this to meek or master p or onyx 

 

cant pick and choose who you bully 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

makes him look like a c*nt tho

most of it was uncalled for

took x amount of rep[lies for someone to say this

charl was a c*nt

he werentt like this to meek or master p or onyx

cant pick and choose who you bully

trust picks on the weak

Proper lame

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

makes him look like a c*nt tho

most of it was uncalled for

took x amount of rep[lies for someone to say this

charl was a c*nt

he werentt like this to meek or master p or onyx

cant pick and choose who you bully

trust picks on the weak

Proper lame

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

his new tape is nuts

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13 May 2016 at 4:43 PM, Frank White said:

his new tape is nuts

shocked me i aint gona lie. he aint a 2 hit wonder after all

 

 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wagwan with the last 3 tracks though?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Thizz said:

Wagwan with the last 3 tracks though?

lmaoooo the last track shows his true colours 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rah, this yout is singing Fleetwood Mac with emotion. I cant shit on that at all.

Good tape.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0