Jump to content

Greens

Viper
  • Content Count

    9364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Greens last won the day on August 27

Greens had the most liked content!

Community Reputation

2930 Excellent

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    North London

Recent Profile Visitors

3635 profile views
  1. Greens

    Top Boy - Ashley Walters & Kano - Channel 4

    Banger from ep4
  2. Greens

    Top Boy - Ashley Walters & Kano - Channel 4

    On ep4 liking the slower pace and build up of it all. Fucked up for man like Jason, what a shit life.
  3. Greens

    The BETA Thread.

    They work on Xbox?
  4. Greens

    live Premier League 2019/20 - EPL Discussion

    I miss Vip2 footy chat tbh
  5. Greens

    Modern Warfare Remastered

    Please be good
  6. Greens

    Kodi / TVMC / XMBC - TV, Movie & Sport Streaming

    Would also like to know, heard sportsmania was back a while ago but I'm way out of the loop
  7. Greens

    Official Twitter Thread

    There's a lot of hurt guys in the comment section pmsl
  8. Greens

    Is Stormzy a Industry Plant?

    Not feeling it, don't wanna hear him crooning over mild lounge music.
  9. Greens

    Summer Transfers 2019

    Mata signed a new 3 year contract.
  10. Greens

    Modern Warfare Remastered

    Yeah but by around the time of advanced warfare or whatever story got boring so everyone only played multiplayer
  11. Greens

    Sky Sports / BT / Premier / Eleven Sports

    Oh shit didn't even know they bid for games, thought it was just rumours about the future. Wonder what their pundit line up will be
  12. Greens

    live 2019/20 Premier League Fixtures

    Suarez on the phone trying to get a short term loan just to smash Norwich one last time
  13. Greens

    live Uefa Nations League / Euro 2020 Qualifying

    Lingards disallowed goal was the best i've seen england play since the Hoddle days
  14. Greens

    live Uefa Nations League / Euro 2020 Qualifying

    LMAO, playing like its a kickabout in the park
  15. Greens

    boxing General Boxing Thread

    Didn't even see it, knocked down 4 times. Legacy done
×