Jump to content

Official Anime / Manga Thread


Davicious X
 Share

Recommended Posts

Guest haze-e
shinji
Hmm. Im still seeing Kenpachi. Snuffin though.I jsu went to watch that latest ep and saw Glutonera. I had to turn it off. f*ck Rukia.
huh.gif i dont rember her being in itbut yer f*ck rukiasud of died n stayed deadrelease is sick tho
That bredda Rukia was fighting - Glutonera is his release. The octopus looking thing.
Link to comment
Share on other sites

shinji
Hmm. Im still seeing Kenpachi. Snuffin though.I jsu went to watch that latest ep and saw Glutonera. I had to turn it off. f*ck Rukia.
huh.gif i dont rember her being in itbut yer f*ck rukiasud of died n stayed deadrelease is sick tho
That bredda Rukia was fighting - Glutonera is his release. The octopus looking thing.
thats not the latest ep lol
Link to comment
Share on other sites

Guest haze-e
shinji
Hmm. Im still seeing Kenpachi. Snuffin though.I jsu went to watch that latest ep and saw Glutonera. I had to turn it off. f*ck Rukia.
huh.gif i dont rember her being in itbut yer f*ck rukiasud of died n stayed deadrelease is sick tho
That bredda Rukia was fighting - Glutonera is his release. The octopus looking thing.
thats not the latest ep lol
Is it not.I got gassed. I only thought it was coz i went to Narutowow.com and it was on there instead of the latest Naruto ep.I thought they put it on the wrong site.Ah well.*Goes to watch real lateat*
Link to comment
Share on other sites

just read the new Bleachsh*t needs to hurry and get into the big fight alreadyi want Royal Rumble levels
unless they have found a way around aizens zampaktou the fight will be 2 chapters maxno hypen thats him vs everybody
well i want to see some deaths. There is never any permanent damage.I want Toussen to die a horrible horrible deathf*ck*ng hypocritical wannabee cyclops spaz.Also, i know full hollow Ichigo could perform a cero. Can Ichigo with mask do such a thing?
Link to comment
Share on other sites

just read the new Bleachsh*t needs to hurry and get into the big fight alreadyi want Royal Rumble levels
unless they have found a way around aizens zampaktou the fight will be 2 chapters maxno hypen thats him vs everybody
well i want to see some deaths. There is never any permanent damage.I want Toussen to die a horrible horrible deathf*ck*ng hypocritical wannabee cyclops spaz.Also, i know full hollow Ichigo could perform a cero. Can Ichigo with mask do such a thing?
dog face captian is gonna duppy tousen its baitif a captian dies ohrime is just gonna bring them backn vizard ichigo can perform cero he just dont know how to do it yetshinji cud use cero n hes no hollow
Link to comment
Share on other sites

yeah it is. havent even watched it, mainly due to that fact. also that swag chapter about his past. pissed me off.Yama wil die this battle though i think.
its out mellow.gif i thought that chapter was alrite very very pointless and interupetd a imporant fight but none the less the kid did almost learn the name before he even had the swordwish it killed him thothe level he fails at is disgusting if yama dies he is taking somebody with him lolshoenn laws
Link to comment
Share on other sites

Guest Medic

you have a point, but yama must have something up his sleeve. he knows that he has to face aizen, and he knows what his sword can do, atleast in shikai. he must of prepared to fight against it, i dont know how though. aizen cant be THAT strong. there'd be no point in this manga then.

Link to comment
Share on other sites

you have a point, but yama must have something up his sleeve. he knows that he has to face aizen, and he knows what his sword can do, atleast in shikai. he must of prepared to fight against it, i dont know how though. aizen cant be THAT strong. there'd be no point in this manga then.
so that illusion sh*t is just his Shikai?i thought it was his Bankai although i never re-read that part of the manga.
Link to comment
Share on other sites

Guest haze-e
yeah just shikai. his bankai will probably make the bleachverse implode.
it will probably be so strong that it destroys Shoenn Law.
Fail. Only Zaraki has such power. laugh.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...