Jump to content
Sign in to follow this  
djbmc

Alpha Male

Recommended Posts

al·pha male (plural al·pha males)noun Definition: 1. dominant male animal: a male in a pack of wolves, or a similar pack or troop of animals, that other members submit to and follow and that takes priority in mating with females2. dominant man: a man who controls the activities of a group and to whom others defer ( informal er...to that definition, there is no Alpha male

Share this post


Link to post
Share on other sites
nino brown lol at thinking your the alpha maleyour more like the forums ragdole/punchbag
na fam, thats just any guys trying to take the top spothappened to mike too R.I.P.*scruffles serpents hair, maybe one day kid*

Share this post


Link to post
Share on other sites

You'd never get a straight answer from anyone on here.More importantly, who is the wondering gazelle who's at the wrong place at the wrong time and happens to get ripped to shreds by the pack?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z
sorry boss, am just a hormonal bitch, take me under your wing yeah? :ghost:

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z
sorry boss, am just a hormonal bitch, take me under your wing yeah? :ghost:
is that you in that pic?jus wondering...

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z
sorry boss, am just a hormonal bitch, take me under your wing yeah? :ghost:
na fam ur not ard enough, wait ur turn.Roberz666 is up next

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z
sorry boss, am just a hormonal bitch, take me under your wing yeah? :ghost:
is that you in that pic?jus wondering...
yeah cute arn't I wanna link?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LMAO at Nino being the alpha, when a noob like me can send for u, your nothing.
When did u send for me?I've never noticed u before gee.welcome to vip2vip2 remind me of rap sometimes, some any guys calling ur name trying to gain props. any J.R. Writer trying to diss Jay-Z
sorry boss, am just a hormonal bitch, take me under your wing yeah? :ghost:
is that you in that pic?jus wondering...
yeah cute arn't I wanna link?
nope sorry boss dont swing left/right/down/up/diagonally/sideways but straight.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpha female is lofa.
swear this bitch don't even post
nd she still holds that kind of weight. deep.
oi i rekon risky could have u

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpha female is lofa.
swear this bitch don't even post
nd she still holds that kind of weight. deep.
oi i rekon risky could have u
lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WAVESURFER
alpha female is lofa.
swear this bitch don't even post
nd she still holds that kind of weight. deep.
oi i rekon risky could have u
ur a self confessed alcholic tho. who CARES what u think?log of brah.
:lol: You two's little conversations crack me up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×