Jump to content
Sign in to follow this  
NO SUNSHINE

Why is it fashionable to wear a rosary?

Recommended Posts

trust me there use to be bare people wearing this and when i asked them why they wore it i would get the reply "dunno really just like the look of it"=/

Share this post


Link to post
Share on other sites
trust me there use to be bare people wearing this and when i asked them why they wore it i would get the reply "dunno really just like the look of it"=/
Exactly.Went up to one breh in my halls and said "Are you Catholic?" He goes, "No, why?" "So what's the rosary about then?" Guy looks well sheepish and goes "Err it's just fashion innit". I'm like SEEEEEN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trust me there use to be bare people wearing this and when i asked them why they wore it i would get the reply "dunno really just like the look of it"=/
i dont know a single person who genuinely wears it because of their religious beliefs and anyone who says they do are lying

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastic rosary from the prison chapel.Remember when people were rocking a different colour one for each day in the week. Never even been to mass.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trust me there use to be bare people wearing this and when i asked them why they wore it i would get the reply "dunno really just like the look of it"=/
i dont know a single person who genuinely wears it because of their religious beliefs and anyone who says they do are lying
Lol, that's because no Catholics actually wear them outside of Church/when praying.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah it does.Cos they're taking an object that is actually used for prayer and has a real meaning and it's supposed to be worn as a reminder to pray and to walk with God/Jesus and not to sin, yet people wear them just to look cool and don't give a f*ck what it means.It would be like me walking around with a prayer mat or a kufi or something, just as a fashion statement.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wore the muslim chain with the moon and the star aswell*tries save face*
:lol: nah too late.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i know one guy that used bible paper as a roachshits deep im not even christian but i would never do that

Share this post


Link to post
Share on other sites
I saw people chewing Jesus' feet & cleaning their ears with it. Utter disrespect IMO
lmaof*ckED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×