Jump to content
Sign in to follow this  
Taurus

Dolla Da Dustman, Revolver & Jonson - Crews Firing

Recommended Posts

DO YOU REALLY WANNA KNOW WHAT IM ABOUTI'LL PUT THE REVOLVER IN YOUR MOUTH AND BLOW YOUR OESOPHAGUS OUT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do any of these guys get bookings?
lol where?
Wherever BBK and dem man get all these bookings they talk about charging a lot for

Share this post


Link to post
Share on other sites

cold blooded dont get bookings, maybe dollar now seeing as hes wit ghetts moretimebut da rest of dem, nah not so muchrevs is very f*cked tho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tbh its all about Jonson if he didnt go pen then he would of been more known, he's always been on the road ting more though (North man know)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tbh its all about Jonson if he didnt go pen then he would of been more known, he's always been on the road ting more though (North man know)
J TO THE O TO THE NJ TO THE O TO THE NJACK MAN IN THE ENDSc/sloved his beats. i lost most of em got a couple around

Share this post


Link to post
Share on other sites

I swear before he was an MC (Brizzo) he weren't always on the road ting? but then he had to live up to lyrics when it came about.And he probably would have been about as known as the rest of CB bar Scorcher if he never went pen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I swear before he was an MC (Brizzo) he weren't always on the road ting? but then he had to live up to lyrics when it came about.And he probably would have been about as known as the rest of CB bar Scorcher if he never went pen.
Nah hes been a warlord from day according to most guys from the green, I have no reason to dispute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I swear before he was an MC (Brizzo) he weren't always on the road ting? but then he had to live up to lyrics when it came about.And he probably would have been about as known as the rest of CB bar Scorcher if he never went pen.
Nah hes been a warlord from day

Share this post


Link to post
Share on other sites
I swear before he was an MC (Brizzo) he weren't always on the road ting? but then he had to live up to lyrics when it came about.And he probably would have been about as known as the rest of CB bar Scorcher if he never went pen.
Nah hes been a warlord from day
you might aswell call him the boss of n9 the way set man talk about him

Share this post


Link to post
Share on other sites
I swear before he was an MC (Brizzo) he weren't always on the road ting? but then he had to live up to lyrics when it came about.And he probably would have been about as known as the rest of CB bar Scorcher if he never went pen.
Nah hes been a warlord from day
you might aswell call him the boss of n9 the way set man talk about him
lol, too true

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×