Jump to content
Sign in to follow this  
Admin.

where was this ?

Recommended Posts

have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
:/

Share this post


Link to post
Share on other sites
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
:/
InitSeen this bare times at student nights

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm waiting for the Artful Dodger night here in Colchester& D|J EZ night& Doneao night& DJ Luck & MC Neat nightzshdsdfmhLate freshers week>>>>>>>>>>>>>>>>>

Share this post


Link to post
Share on other sites
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
lol :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
:rofl: :rofl: /White people do know about this song now tho and it does get a play at most uni raves in that 5 minute slot where the DJ rams in funky/rnb/hip-hop/garage.i saw the whitest white chick rocking a star in the hood t-shirt a couple days ago

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Esquilax
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
:rofl: :rofl: /White people do know about this song now tho and it does get a play at most uni raves in that 5 minute slot where the DJ rams in funky/rnb/hip-hop/garage.i saw the whitest white chick rocking a star in the hood t-shirt a couple days ago
Saw a guy wearing one of these in M&S on Kensington High Street, some fass

Share this post


Link to post
Share on other sites

they sell em in bait shops now thats whyand pmsl @ the 5min funky/rnb/hip-hop/garage. truss went to one ting on on sat was the only 5mins i was away from the bar

Share this post


Link to post
Share on other sites
I need to reach90301193881816867152307.jpg
well seeing as u took the pic from out my sig u should have just asked me???it was so gal on a bar crawl in napa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok cooland i was asking you just thought someone else might also knowahhh the old island theres me thinking its a recent inside england tingsafe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I actually skanked to indie with lots and lots of white people the other night. :mellow: Wow.The white chicks were loving the New Era.The bouncers tried to talk but meh, I carried on as per.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok cooland i was asking you just thought someone else might also knowahhh the old island theres me thinking its a recent inside england tingsafe.
u didnt miss much wit her i saw it thought it was funny so i took a pictruth be told when she turned round she was so buttersbearcubvslioncub.gif the only bang she's have got would have been in her mouth!!!572100495l.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
have you ever been to a uni/rave dance ?they listen to stuff like grease lightning and baywatchyh so where can i find this place full of white girls listening to R U gnna bang ?
:rofl: :rofl: /White people do know about this song now tho and it does get a play at most uni raves in that 5 minute slot where the DJ rams in funky/rnb/hip-hop/garage.i saw the whitest white chick rocking a star in the hood t-shirt a couple days ago
saw some geezer wearing a sith hoodie in the pub the other day smh. also heard him say he was leaving early to catch x factor. whats happening to this world

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually skanked to indie with lots and lots of white people the other night. :mellow: Wow.The white chicks were loving the New Era.The bouncers tried to talk but meh, I carried on as per.
you know the 'old you' is not only disgusted in you, but see's you as a bounty/potential victim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest faze .

hmm even in sheff theres alot of student nights have funky as a headline music.... mainly a room 2 job tho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Westwood dropped R U Gonna bang the other night and I was pleasantly surprised at the amount of white chicks at uni that knew it!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok cooland i was asking you just thought someone else might also knowahhh the old island theres me thinking its a recent inside england tingsafe.
u didnt miss much wit her i saw it thought it was funny so i took a pictruth be told when she turned round she was so buttersbearcubvslioncub.gif
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol::rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually skanked to indie with lots and lots of white people the other night. :mellow: Wow.The white chicks were loving the New Era.The bouncers tried to talk but meh, I carried on as per.
you know the 'old you' is not only disgusted in you, but see's you as a bounty/potential victim
lolllllllllllllllllllllllllll cs

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is wrong wit theses chinks???hope that bear grows up and butchers em!!!like some new game bear vs lion cub bear vs monkey???? WTF!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×