Jump to content

AmaZON KINDLE


Grafter
 Share

Recommended Posts

Guest Waka Flocka Dave

ebook readers on tablets are sweet

dnt think id get the kindle, i dnt like it havina keyboard

pretty good though

u man should see wheat theyre doin with them kinda screens right now, oh lord

Link to comment
Share on other sites

Film's called "After Sex". It features Mila Kunis and Zoe Saldana lezzing off.

Never seen it, but I'd very much like to.

Library bit's like 7 minutes in:

I WILL see this film!

lol seen this clip before, still has the same effect

mila kunis >>>

them russian jewish girls there

you know she does the voice of meg in family guy?

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Esquilax

Film's called "After Sex". It features Mila Kunis and Zoe Saldana lezzing off.

Never seen it, but I'd very much like to.

Library bit's like 7 minutes in:

I WILL see this film!

lol seen this clip before, still has the same effect

mila kunis >>>

them russian jewish girls there

you know she does the voice of meg in family guy?

U bein srsly rite now? THE meg??

Link to comment
Share on other sites

Was gonna come in and be like nah nah. I never read books and when I do it's a library ting on a freeness tip

Just went on Amazon though and saw Amazon pays all the 3g data charges??? And its only £150? I'm seriously considering getting one.

Is it like every book e.g specialist textbooks etc? And how long does it take to download a full one over 3g?

Link to comment
Share on other sites

Guest Waka Flocka Dave

LMAO its evolution still, get with it

i for one love how magazines and newspapers work on the iPad, id get it just for them that interactive sh*t tickles my balls

its an audiobook ting doe i aint gonna be jammin ona train readin that, id rather be listenin to it while perving over some chicks

bt yea newspapers n mags, tablet, books, audiobook

Link to comment
Share on other sites

Film's called "After Sex". It features Mila Kunis and Zoe Saldana lezzing off.

Never seen it, but I'd very much like to.

Library bit's like 7 minutes in:

I WILL see this film!

lol seen this clip before, still has the same effect

mila kunis >>>

them russian jewish girls there

you know she does the voice of meg in family guy?

U bein srsly rite now? THE meg??

uh huh

the annoying, terrible voice meg

just went on youtube. if you listen to her normal voice it sounds like a less extreme version of meg. quite irritating. her voice sounds more suited to russian

Link to comment
Share on other sites

Guest Waka Flocka Dave

Im sure people said the same thing about stone tablets

lol init bare stubborn guys

I WILL NOT LEAVE THE BOOK

newspapers have gone to sh*t, books are still sellin tho

gotta move with the times

Link to comment
Share on other sites

Guest Esquilax

Film's called "After Sex". It features Mila Kunis and Zoe Saldana lezzing off.

Never seen it, but I'd very much like to.

Library bit's like 7 minutes in:

I WILL see this film!

lol seen this clip before, still has the same effect

mila kunis >>>

them russian jewish girls there

you know she does the voice of meg in family guy?

U bein srsly rite now? THE meg??

uh huh

the annoying, terrible voice meg

just went on youtube. if you listen to her normal voice it sounds like a less extreme version of meg. quite irritating. her voice sounds more suited to russian

I'd still f*ck the tits off her

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...