Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Loso

Xmas List

Recommended Posts

Guest Loso

what games do i need to be putting on my christmas list

fifa 11

cod

goldeneye

donkey kong

what else for ps3 + wii

Share this post


Link to post
Share on other sites

you still get xmas presents? My family aint bought me a present since 2004 :(

I would say GT5 is a must have even if you aren't usually a car racing fan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loso

whens that out?

this is more of a list for myself i didnt even get a present for my 21st but i wasnt gonna complaining

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Triple XXX

lmao, what im sayin i aint got presents in yonks

although i havent celebrated it since 2007, and even for a few years until then all i got were cheques

last present i got was a PS2, which i had to share with my sis

used to envy some on my friends

Share this post


Link to post
Share on other sites

The last present I got for XMAS was some socks and a belt (some next house of fraiser belt as-well no big ting) like 6 years ago.

But yea obvious cops for me will be FIFA, COD & GT5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Triple XXX

LMFAO @ GETTING A CHEQUE AS A PRESENT.

f*ck*ng HELL

im still hurtin bruv

i may treat myself to sutin this year for old times sake

like sutin i asked for and never got

maybe a pikachu n64 with one of them pokemon games

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loso

I'm reading this as 'games you're looking to purchase in the final 1/4'.

this.

gosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO @ GETTING A CHEQUE AS A PRESENT.

f*ck*ng HELL

im still hurtin bruv

lol @ a cheque all wrapped up in a box and sh*t

sayin that tho what we do might be even more unusual

between me my mum and my sister - basically say my mum will give me X amount i'll go buy something then give it to her, then she'l wrap it up and give it to me on christmas day

kinda just going through the motions for the sake of it :lol: but theres always a couple of surprises thrown in too

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm reading this as 'games you're looking to purchase in the final 1/4'.

this.

gosh

dno y ppl are readng it as otherwise

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMFAO @ GETTING A CHEQUE AS A PRESENT.

f*ck*ng HELL

im still hurtin bruv

lol @ a cheque all wrapped up in a box and sh*t

sayin that tho what we do might be even more unusual

between me my mum and my sister - basically say my mum will give me X amount i'll go buy something then give it to her, then she'l wrap it up and give it to me on christmas day

kinda just going through the motions for the sake of it :lol: but theres always a couple of surprises thrown in too

LMAO so random

why would someone even come up with that idea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

well say u want a certain item of clothing

instead of having to describe what it is which size where to buy it etc you just buy it yourself and then give it to say ur sister she gives you the money and then gives it to you as a present

:lol: when i explain it it sounds very backwards

but theres some logic in there too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

well say u want a certain item of clothing

instead of having to describe what it is which size where to buy it etc you just buy it yourself and then give it to say ur sister she gives you the money and then gives it to you as a present

:lol: when i explain it it sounds very backwards

but theres some logic in there too.

:lol: im creasing

i kinda see what you mean but thats still nuts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Triple XXX

ite here's my xmas list

SNES with lion king

N64 pikachu edition with pokemoin stadium 1/2, 1080 snowboarding, goldeneye

dreamcast with crazy taxi

dnt know what other games to get

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Esquilax

Medal of Honor, Black ops, Harry Potter ( don't care most of the games have been overly shower)

That's it really. f*ck 2010 though. 2011 looks absolutely amazing.

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_in_video_gaming

Portal 2? New MK? SF vs Tekken? New Pokémon (emulator ting)? New Bioshock? New Batman? New Deus Ex? f*ck*ng new Zelda??

Hyped. So hyped.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ite here's my xmas list

SNES with lion king

N64 pikachu edition with pokemoin stadium 1/2, 1080 snowboarding, goldeneye

dreamcast with crazy taxi

dnt know what other games to get

add in a few mario games - mario party, mario 64, smash brothers and mario kart and its a wrap

Share this post


Link to post
Share on other sites

whens that out?

this is more of a list for myself i didnt even get a present for my 21st but i wasnt gonna complaining

GT5 comes out 5/11/10

Share this post


Link to post
Share on other sites

whens that out?

this is more of a list for myself i didnt even get a present for my 21st but i wasnt gonna complaining

GT5 comes out 5/11/10

Will believe it when I see it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×