Jump to content
Sign in to follow this  
Guest faze

The Music Rooms.

Recommended Posts

What i said in the other thread

Not feeling the change

i think my suggestion was better. the forum just needed to update the divisions

edit:

i like the The Music Room thing

but i would still like to see the house and garage and the grime and dubstep forums merged in the bass music forum

  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest faze

Looks tidy but those rooms are gonna go completely ghost now.

will see how it goes...

hopefully they should get busier because more people will be clicking in the room.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lens

better

now keep this whatever room free of music topics and music room should get interesting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

making the music rooms into subrooms is supposed to get them more attention?

we can only see the latest post of one of the 5 or so rooms

I think its gonna dead them

Dancehall & Reggae should be merged into something else tbh it doesn't work, hasn't been touched in a month, just one big thread on it will do imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

wait

put studio room back in electronics den

Nah it's fine the way it is.

Can't see me looking for the Studio Room in the "Gamezone, PC & Computer Games Info" section.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest faze

we can only see the latest post of one of the 5 or so rooms

which = more clicking on the music rooms.....

agree with dancehall thing.... will see what numbero says....

Share this post


Link to post
Share on other sites
which = more clicking on the music rooms.....

Worked wonders for the Dancehall, Studio, Events rooms didn't it?

making things subforums kills them, events topic was much liver before it went in that room

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lens

on the contrary, a news room within the whatever room would work really well, as news threads would be more active if they didn't fall behind other topics in"whatever"

a trial wouldn't hurt...

even if it wasnt that good, so to speak, it would have way more activity than the events room, and possibly studio room and a few music rooms

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lens

no, coz we'd end up with loads of crap threads

but a user who watches the news, and picks discussion worthy stuff making threads and we're onto a winner

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest faze

which = more clicking on the music rooms.....

Worked wonders for the Dancehall, Studio, Events rooms didn't it?

making things subforums kills them, events topic was much liver before it went in that room

they arent good examples tbh. them rooms are never gonna be busy anyway.

the sports rooms runs fine with sub forums as they are not realy sub forums, just grouped in a neater section....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×