Jump to content
Stig

Instagram

Recommended Posts

her PT you know

 

all kinds of thoughts

 

1) did they fuck before

2) were they fucking ALL THIS TIME

3) did he buss on her face?

4) was his sex better than diddi sex

5) was she finessing me out of q-wap

  • Downvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kerser said:

I could say that about 1000s of things I see you debating on here what you on 

I don't care like that ... Just I would be pissed if that was me that's all 

 

Maybe it's a man thing I dunno 

Ok

Sure

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, The Somalian said:

I fear for that mans safety, Diddy wont take this type of disrespect lying down 

Defo not lying down but prob on his knees tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rah

Was expecting so much more from that video

I'm extremely disappointed

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Grafter said:

Rah

Was expecting so much more from that video

I'm extremely disappointed

Trust 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Grafter said:

Rah

Was expecting so much more from that video

I'm extremely disappointed

Genuinely waited for a drop. It never came.

Share this post


Link to post
Share on other sites

?

Some of these  10 year + challenge pics are hilarious. 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2019 at 5:08 PM, Grafter said:

So what

:rofl:

so what u know

ok lets leave p.diddy out of this for a second

let's say u break up with your ex and a short time later you see they've got with someone who's been around u both for time and they've spent a lot of time with that person on a legit one (seemed innocent anyway)

you telling me certain questions won't pop in your head?

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Incumbent said:

:rofl:

so what u know

ok lets leave p.diddy out of this for a second

let's say u break up with your ex and a short time later you see they've got with someone who's been around u both for time and they've spent a lot of time with that person on a legit one (seemed innocent anyway)

you telling me certain questions won't pop in your head?

Attraction was set there prior to the break up

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Incumbent said:

:rofl:

so what u know

ok lets leave p.diddy out of this for a second

let's say u break up with your ex and a short time later you see they've got with someone who's been around u both for time and they've spent a lot of time with that person on a legit one (seemed innocent anyway)

you telling me certain questions won't pop in your head?

Didn't read after you said let's leave p diddy out of it. Thats what im sayin so what about. So what about some celebrities personal life. No crime, no impact on our entertainment. No public interest. Just seems weird, like we know the guy

"Ohhh diddy ain gna let this slide"

U guys amuse me

Better to watch EastEnders

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf grace?

why are u addressing something i haven't personally said? instead of addressing what i actually asked YOU?

and you are going on like what happened to p.diddy can't happen to us non celebs, it's actually a standard general thing that happens when relationships end imo, in fact most ppl are likely to get with someone they already know and have known for a while

many personal shit that happens to celebs happens to the average man and woman you know :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow

Im taken aback now

*Backs away slowly*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×