Jump to content
Sign in to follow this  
MEIRELES.

RONALDINHO APPRECIATION THREAD

Recommended Posts

 

One of the best ever but in all honesty, he should have gone as the undisputed GOAT.

Agree but arguable GOAT you mean.

Nah, I think 3-4 more years at his peak, it's pretty difficult to place Zidane, Pele & Maradona above him.

 

Pele only person in the world with 3 WC winners medals bruh.

 

Let me repeat that.

 

Pele only person in the world with 3 World Cup Winners medals bruh.

 

Do you know how many man have played this game?

 

 

Pele is the most complete player the game has ever seen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maradona was better

 

More skillful.

 

More complete? No way.

i wouldnt even say more skillful

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maradona was better

More skillful.

More complete? No way.

Give me technique/dribbling skills/Vision over pace/power/agility anyday

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

One of the best ever but in all honesty, he should have gone as the undisputed GOAT.

Agree but arguable GOAT you mean.

Nah, I think 3-4 more years at his peak, it's pretty difficult to place Zidane, Pele & Maradona above him.
 

Pele only person in the world with 3 WC winners medals bruh.

 

Let me repeat that.

 

Pele only person in the world with 3 World Cup Winners medals bruh.

 

Do you know how many man have played this game?

 

 

Pele is the most complete player the game has ever seen.

He has 2.

The 2nd one came by default, he barely played a match.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maradona was better

More skillful.

More complete? No way.

Give me technique/dribbling skills/Vision over pace/power/agility anyday

 

The killer is Pele had all of those to a Super high degree.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The 2nd one came by default, he barely played a match.

 

Nah, the 3rd 1 came by default, got injured in his 2nd match.

 

 

When you are the best that's what happens, that's what they did to him in 66 aswell or we might be talking about 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah the rainbow flick then the shot against Venzeuela

Then didn't see him until Brazil played against USA some friendly

Then next time I see him playing alongside Anelka/Arteta/Okocha he has long hair and flopping against Rangers in the UEFA Cup

Then Romario e Rivaldo e Ronaldo kept on saying during WC 2002 this guy will become the best in world in two years time

I was unsure then the game against England convinced me

One of the WC GOAT performances

Share this post


Link to post
Share on other sites

The 2nd one came by default, he barely played a match.

Nah, the 3rd 1 came by default, got injured in his 2nd match.

When you are the best that's what happens, that's what they did to him in 66 aswell or we might be talking about 4.

That's how you know 66 was fixed

There was a bounty on Pele

Eusebio had two legitimate goals disallowed against England

Was Pele even the best player in that Brazil team?

A lot of people say Garrincha

Share this post


Link to post
Share on other sites

personally dont think you can compare the best from eras really

 

pele was best in his, maradona best in his and ronaldo the best in his and messi the best in this.....

 

edit c.s the 66 fix.....

 

the way they did portugal was a disgrace no wonder fifa doesnt want to hold a tournament in england again

Share this post


Link to post
Share on other sites

'66 was 100% fixed.

/

Toney. You can't play one match & then claim that WC medal like you played an integral part of them winning.

I beg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

The 2nd one came by default, he barely played a match.

Nah, the 3rd 1 came by default, got injured in his 2nd match.

When you are the best that's what happens, that's what they did to him in 66 aswell or we might be talking about 4.

That's how you know 66 was fixed

There was a bounty on Pele

Eusebio had two legitimate goals disallowed against England

Was Pele even the best player in that Brazil team?

A lot of people say Garrincha

imagine him playing in todays game :lmao:

 

i see youtube vids of his team mates jus standing watching man fool the opp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The 2nd one came by default, he barely played a match.

Nah, the 3rd 1 came by default, got injured in his 2nd match.

When you are the best that's what happens, that's what they did to him in 66 aswell or we might be talking about 4.

That's how you know 66 was fixed

There was a bounty on Pele

Eusebio had two legitimate goals disallowed against England

Was Pele even the best player in that Brazil team?

A lot of people say Garrincha

imagine him playing in todays game :lmao:

i see youtube vids of his team mates jus standing watching man fool the opp.

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

personally dont think you can compare the best from eras really

 

pele was best in his, maradona best in his and ronaldo the best in his and messi the best in this.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah pele was influential in 70 playing as the original false number 9

 

and in 54 man bagged twice in the final aged 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×