Jump to content

The Ball Watching Thread


Recommended Posts

  • Replies 741
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

say listen im willing to crash and burn in a packed tube in the hugh grant style just to get yr digits so how about it   then she says awkward   then the whole carriage says awkward   and u real

i see nice girls with waycemen n i cant help but take them im like whos this guy, im takin ur girl she can lose this guy    

The mum saw harmless Lens.   The dad saw the real Lens.

Went Anne summers to cop a few bits I walk in and this woman asks if I'm okay

Said I'm here deciding whether to get the small of medium product

She comes in with you know they're for anal right? I reply with oh really I thought they were putting up your nose for the boyment attempt

Now she's laughing and touching my arm talking about how she uses the product and her experiences with it pretty graphically tbh

So I'm standing there like I dunno how to take this, is she doing her job or is it a wrap

Starts saying I have this and use this while giggling and flicking her hair like a schoolgirl

I buy a few more bits and make my way

Lens what do you think don?

see you might as well of got stuck in bro. The worst she would of said was no.

 

now you gotta spend the night with this instead.

 

circlegame.jpg

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Now she's laughing and touching my arm 

Lens what do you think don?

it was wrapped at this point.

 

uninterested female strangers will avoid physical contact.

 

 

 

 

see you might as well of got stuck in bro. The worst she would of said was no.

 

:!:  :!:  :!:  :!:  :!:

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

I failed!!! The girl did all the work for me and I failed!!!

 

So I'm walking, the girl stops me and asks "where are Your gloves?"

 

I say I don't wear gloves, don't need or like them

 

she takes her glove off, touches my hand, and says "look how cold my hands are, that's with gloves on!"

 

I react in shock, both at the coldness and the touch, then I say "nah, gloves aren't for me,I'm fine" and walk on

 

I'm telling my boy I'm with how I thought she was cute, and a man's like "SHE TOUCHED YOU! SHE ACTUALLY TOUCHED YOU! SHE WAS ON IT!"

 

we watch to see it she looks back, and she does

 

I failed. 

Link to post
Share on other sites

talking of football terminology lmao my boy told me one story

 

some guy was walking with this girl on road and he was walking on the outside of the pavement  and some guy was on some disrespect ting or something tryna say shes nice and that and the guy was like tryna obstruct the guy in the cars view *dunno if he said anything or not, wasnt mentioned in the story* . Guy in the whip said "stop marking the ting man, why you marking her?" Lmdomlsdjigmgsjigsgjisgsjgmzpzm :rofl: how you gonna tell man thats walking with his girl hes marking her 

 

1629839%5B1%5D.jpg

:rofl:  :rofl:

Link to post
Share on other sites

talking of football terminology lmao my boy told me one story

some guy was walking with this girl on road and he was walking on the outside of the pavement and some guy was on some disrespect ting or something tryna say shes nice and that and the guy was like tryna obstruct the guy in the cars view *dunno if he said anything or not, wasnt mentioned in the story* . Guy in the whip said "stop marking the ting man, why you marking her?" Lmdomlsdjigmgsjigsgjisgsjgmzpzm :rofl: how you gonna tell man thats walking with his girl hes marking her

1629839%5B1%5D.jpg

:rofl::rofl:
pmsllll

Imagery is jokes. Barking like sam allardyce from the vehicle

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...