Jump to content

Life Of A Peeled G Part???


Restrictive
 Share

Recommended Posts

Brixton Hill.

 

Treating this like a come-up...might just work. These 67/86/BP/ABM kids aren't playing, videos are doing numbers and this kinda stunt gets remembered.

 

Compare this to the Raphs situation and it kinda revived the Raphs rap ting. These lot have been putting in mad video work.

 

 

Trap God's right though, things done changed. Youts running it red right now.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Why should they though?

Because it costs you nothing to be respectful, you nog c*nt.

The irony

commanding respect for some gut that fits your nog ethos.

Oh wait, it's a pdc affiliate. All adds up.

When will the begging stop.

ol David Attenborough takin a selfin stick to the hood for snap shots with monkeys seeking approval ass nigga.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Why should they though?

Because it costs you nothing to be respectful, you nog c*nt.

The irony

commanding respect for some gut that fits your nog ethos.

Oh wait, it's a pdc affiliate. All adds up.

When will the begging stop.

ol David Attenborough takin a selfin stick to the hood for snap shots with monkeys seeking approval ass nigga.

 

 

 

The post was intentional irony mate...I was clearly trying NOT to be respectful. I guess the people who posd the post spotted this, hence the poses.

 

Do you think a heel ever gonna get posd for being disrespectful to a face?

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

This kinda juxx is unfair, tbh. DVS is a target for any dusty crew on the come up because he's a hood star.

 

Who are Bricky town man gonna be able to rise up off from them lot? Gunshots will go off, yes - but it'll be a likkle young buck with no name catching smoke.

 

All these man posing up with chains of a man they prolly grew up hoping to catch a spud off in the physical. Hood politics is fucked.

  • Upvote 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

This kinda juxx is unfair, tbh. DVS is a target for any dusty crew on the come up because he's a hood star.

It's not unfair at all, GABOS.

Hes a target because there are no repercussions of robbing his jewellery.

You will not see man on social media posting pics posing bareface with an sn1 chain in this life

It just wouldn't happen.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

This kinda juxx is unfair, tbh. DVS is a target for any dusty crew on the come up because he's a hood star.

It's not unfair at all, GABOS.

Hes a target because there are no repercussions of robbing his jewellery.

You will not see man on social media posting pics posing bareface with an sn1 chain in this life

It just wouldn't happen.

 

i think he just values his freedom and people are taking advantage of that tbh he was charged with murder a few years ago any more problems with the law and thats it for him.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

This kinda juxx is unfair, tbh. DVS is a target for any dusty crew on the come up because he's a hood star.

It's not unfair at all, GABOS.

Hes a target because there are no repercussions of robbing his jewellery.

You will not see man on social media posting pics posing bareface with an sn1 chain in this life

It just wouldn't happen.

 

Link to comment
Share on other sites

 

This kinda juxx is unfair, tbh. DVS is a target for any dusty crew on the come up because he's a hood star.

It's not unfair at all, GABOS.

Hes a target because there are no repercussions of robbing his jewellery.

You will not see man on social media posting pics posing bareface with an sn1 chain in this life

It just wouldn't happen.

 

 

! :rofl: 

Link to comment
Share on other sites

i think he just values his freedom and people are taking advantage of that tbh he was charged with murder a few years ago any more problems with the law and thats it for him.

Dunno what your on about

At no point did the prosecution say he put any numbers on the board

He werent even in the same car as the alleged shooters, he was just in the same convoy of cars after the rave

TBH this is just a side effect of him living and flexing like next dons numbers are his

As I said you will not see man on Instagram posting pictures posing bareface with Cowboys jewellery

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...