Jump to content
Sign in to follow this  
TTK

Everyday Struggle: DJ Akademiks x Joe Budden

Recommended Posts

6 hours ago, Kuffir said:

this is dope

rap culture show

yeah it's sick especially now Joe has calmed down a little bit first couple episodes he was doing way too much

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Thizz said:

Nah it's trash Akademiks has no place being there. 

I like Akademiks but his knowledge level is definitley exposed when he's face to face with Joe under pressure

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Thizz said:

Nah it's trash Akademiks has no place being there. 

respectfully sir u r chat shit

was prepared to hate this jawn, akademiks is lame buddens is too extra and complex is the fucking pits

conversations like these are necessary 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Natty said:

I like Akademiks but his knowledge level is definitley exposed when he's face to face with Joe under pressure

buddens can irish whip man at any time

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've watched most of it. It's a good format and Joe Budden works.

 

Akademiks has no pedigree and really struggles with basic human interaction. 

There's too many people out there who would be better up there. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Thizz said:

I've watched most of it. It's a good format and Joe Budden works.

 

Akademiks has no pedigree and really struggles with basic human interaction. 

There's too many people out there who would be better up there. 

this is it

hes clouty as well

youtube gatekeeper, blatant basement dweller, minimal substance

hella clouty

typical millenial/says alot about this generation/prominent n credible voices in rap atm/the state of hip hop criticism/im chattin shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

You can tell Budden just wants to slap the shit out of him as well.

 

 

This was hilarious why he so angry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

screaming down their offices like j jonah jameson

Share this post


Link to post
Share on other sites

was watching last night felt Joe went a bit to hard, but I listen to his podcast and that is the way he is naturally it seems, I don’t rate any of Yachty’s music but I rate his mind and how he thinks, even the way he explained having the gay men kissing and  his whole album cover I really respected that . Joe brought up some points which were not really addressed.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 03/05/2017 at 11:36 AM, The Somalian said:

was watching last night felt Joe went a bit to hard, but I listen to his podcast and that is the way he is naturally it seems.

Nah he's acting

He wasn't talking to taxstone like that 

Thing is he has a very good point concerning yaughty

Guys just got so much salt in his blood he can't deliver his message properly 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

wale didnt know how to handle this one properly

but DJ Academics is whats wrong with hip hop today ironically in return is gonna make him incredibly rich

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Lionel & Dave said:

why is Wale such a bell end though

he like the most mediocre salt gawd ever

Unfortunately for him he has no charisma

His most defining trait is his love for wrestling ffs

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Natty said:

Unfortunately for him he has no charisma

His most defining trait is his love for wrestling ffs

so true

geezers just a dead space :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ Akademiks told Yatchty don't listen to these old heads, listen to your fans then tells Wale stop listening to your stans

Wale is one of them artists where I couldn't listen to one of his projects from start to finish but I could put together a 1hr playlist of his songs and features that I could listen to all the way through 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol been seeing clips of this

1 minute in akademiks already getting aired by the love of his live sdjkd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only 18mins in

Vic Mensa>>>>

Can't stand guys like Akademiks 

Them 'but everyone else was doing it so don't just take it out on me' guys when you put it on them 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×