Jump to content

mandizi

Viper
  • Content Count

    535
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

90 Neutral
  1. every stereotype has some truth tbh do better then the false notation will dead off accordingly and yes I am jamaican but that dont mean I cant critise them for trashy behavior the bitch had kids with her ffs any self hating apologist. nah just anti trash son, if the roles were reversed best believe i'll be going in on the asians too. Funny how you lot dont say sh*t to afghoon but when your own wants to speak up and condemn certain things.....
  2. every stereotype has some truth tbh do better then the false notation will dead off accordingly and yes I am jamaican but that dont mean I cant critise them for trashy behavior the bitch had kids with her ffs
  3. true but are they dumb enough to embarrass themselves and get arrested for ranting some foul shit about us? thats a question you really have to ask
  4. I ignored you the first timeWhat is your problem with "carribs"? First we are criminalised now this is typical behaviour. Do you know any caribbean people? What are you? (Apart from slow) im carrib myself but its get to a point where Its very hard to defend certain behavior your attitude even on here is proving peoples point cant even argue without dropping in an insult
  5. probably just hot head carribs doing what they do
  6. more bollocks the hate goes BOTH ways asians do themselves a disservice but saying its our fault its in OUR community it goes both ways and we as brown people need to f*cking put that out there , the same way blacks put out this 'asians hate black people' nonsense lol its not that deep its just typical carribs getting caught up in the cussing thing we do it to eachother its a bad trait
  7. Thats beyond the point you would'nt find an ethnic dumb enough to get themself arrested over a rant in public against blacks. Like i said before we have too little clout to be acting up like this this behaviour can only work if your white just dont do it you look extra dumb.
  8. malaparido perro :lol: / that guy is going to get weighed in by the turks / what would you man do if you were on any of these buses and an ethnic is going in at a muslim like this? I wouldnt get involved unless the other person was clearly vulnerable but i find these recent events very weird why are blacks involving themselves in this fukkery like we aint number 2 on the discrimmination list
  9. lol @ the timing of these events both black as well not a good look
  10. Ignorant bytch hope she gets a few months, at least be white if your gonna do some shyt like this in a country where blacks have such little clout you look extra dumb.
  11. dont think i've ever met a dime with bad breath crazy
  12. rah a yard food joint with a polish manager could never be the other way round boy
×
×
  • Create New...