Jump to content

Flex

Viper
  • Content count

    2,107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

246 Good

2 Followers

About Flex

  • Birthday November 16

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,011 profile views
  1. The Video Thread part 2

    Lol, man said live and let live. The irony.
  2. What can't you eat?

    Unpasteurised Almonds/apples - birch pollen allergy. If cooked its cool, but same thing that causes hayfever. Also dairy, and most of you guys too probably. The problem is we are fed things from before we could make a conscious decision. So we eat shit our whole lives and think this is how the body is supposed to function, actually not knowing we're sick or not 100 because that's the baseline we've grown to know. I say this after being 100% strict plant based since Jan. No more asthma, skin issues, senses sharper. First time in my life I've had a 6 pack and stronger than I've ever been tbh. Would deffo recommend u guys trying to eat for nutrition for 3 months. Will change your life.
  3. Grenfell Tower Fire, Latimer Road, W11

    I come on here sporadically, so forgive me if im wrong, but aint this the same breddah photoshopping figures and posting them in here? 😂😂😂😂😂😂😂
  4. Grenfell Tower Fire, Latimer Road, W11

    Even without the conspiracy theories its been mentioned the real reason for the cladding was to put a mask on the grottyness of how it looked before (working class) to benefit nearby property developments. Every angle you look at it, its fucked.
  5. Official Smoking/Weed Thread

    Ahh skn, thought you were only interested in cbd content. What strains are decent, i already get NL pretty regular.
  6. Official Smoking/Weed Thread

    Tbh if that's what you man are on, then you might as well grow ur own. Pretty sure its legal to grow cbd rich plants as long as the thc doesn't exceed a certain threshold.
  7. Excel/Access Questions

    Im not 100% versed in vba, but as Smaddy says, i think the answer is gonna lie in developer mode, might be able to find a video or tutorial site with the answer. If not, im off tomorrow, back in work on Friday. Got a couple vba wizards who might know the answer.
  8. Excel/Access Questions

    Has the excel sheet got any vba elements to it?
  9. Learning To Code

    Those of you doing the data coding, try and learn basic practical alysis methods too. Showing you're analytically minded is probably more likely to land you the job than knowing a bit of code on its own.
  10. Official Smoking/Weed Thread

    Build it ital or use a vape, pipe is just used to cool the smoke, nothing to do with tobacco
  11. Elijah Di trader exposed

    Think he means binary options don't give the buyer the right to buy the underlying asset, like a normal option. But it is still trading, but you can tell from the rest of the video the guy speaking is a bit young mentally if not in age.
  12. Official Smoking/Weed Thread

    My bad didnt read the post properly, but it will definitely ease the pain. Like I said tho, look for strong indica strain. I piff to get high, but as a side effect it drowns any muscular pain I get now and again.
  13. Official Smoking/Weed Thread

    Yeah works well instead of an ibuprofen. I think indica strains are better at this. What pain are you talking specifically?
  14. President Donald Trump Thread

    Yeah but this is all petty and of no real consequence
×