Sign in to follow this  
Followers 0
DJ Stashman

Tarraria

15 posts in this topic

yeah already banged it out

pretty fun

if you got a server holla, long playing with yanks or on your own.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeh played this recently is really good the boss fights are sick.

Someone make a server

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

has this been updated ?

ive got the version of the game that came out release day.

i can probs make a server if you lot use hamachi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im on v1.02

got hamachi aswell

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

What do you do in this? Looks dodgy.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cant connect getting a relayed tunnel to you on hamachi rather that direct, hold up.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

shet

hmmm might need to open my ports. hold on

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: this was jokes

let me know when your on again mp star

failing to your death :rofl:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Gonna have to get into this, looks mad fun.

Is this all available on Steam?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeee

or use that link up top :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lmao i had checked the thread quickly at work, watched the vid and came back to reply.. my bad

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: this was jokes

let me know when your on again mp star

failing to your death :rofl:

:lol:

Yeh course.

Lava spawn trap>>

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0