Jump to content

Frank White

Viper
  • Content count

    1,235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Frank White last won the day on March 16 2015

Frank White had the most liked content!

Community Reputation

380 Good

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Frank White

    What Trainers Ya Feeling?

    look like astroturfs
  2. Frank White

    Your unpopular opinions.....on everything

    condom sex is underrated
  3. Frank White

    Elijah Di trader exposed

    u can make 100k in gross sales and still be operating at a loss not hating on blacksheet tho get your money cuz i hope ders decent profit margins on that
  4. Frank White

    Notting Hill Carnival / Bank Holiday Weekend

    when i was 16/17 carnival was the most profitable day of the year for eats
  5. Frank White

    419 no decline deets are rare

    fuckboy crimes fuckboy rapz
  6. Frank White

    "Nah b, I'm good you know... :)"

    its an addiction
  7. Frank White

    "Nah b, I'm good you know... :)"

    i remember some ting used me for sex for a few months - i was basically on call cnt say no to pussy u know yo frank u about? yh yh u want me to come over *these times im in bed just had a wank not long ago* dunno whats wrong with me
  8. Frank White

    Bolt fuckery

    wen ur drunk and ur jus tryna enter the tings soul through her mouth in the middle of the dancefloor weve all been der
  9. Frank White

    Bolt fuckery

    wen ur drunk and ur jus tryna enter the tings soul through her mouth in the middle of the dancefloor weve all been der
  10. Frank White

    hiphop THE FRENCH MONTANA TOPIC

    its leaked though - this whole release is a shambles who got a link?
  11. Frank White

    The Festival thread

    any tickets for lovebox?
  12. Frank White

    Pokemon Go

    wtf is this shit sitting in my boys whip on our way to kick ball and man pulls over all of a sudden tells me hes catchin a pokemon ..boy if u dont
  13. Frank White

    What's your salary?

    i need a new career path
  14. Frank White

    What's your salary?

    i need a new career path
×