Jump to content
Sign in to follow this  
Mr. Air Max 90

Wag1 TV: Episode 8

Recommended Posts

Guest Medic
im strangely liking that girl in the spiked collar
:!: She's blatantly on the white willy though.
i know a girl JUST like her, has the collar and all.
:lol: the lonsdale guy
innit guy was geniunely upset

Share this post


Link to post
Share on other sites

People still cant be falling for this bait. If i saw this guy approach me in the street, i'd make no eye contact and keep on walking...

Share this post


Link to post
Share on other sites

THE GUY AT 3.20 WITHT HE BLUE SHIRT DOESNT SEEM like man grasped the conversationwhys he givin himself a 1, looks like hes got a problem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Triple XXX

lmao mans confidence is shotn who the f*ck wears jeans under tracksuit bottoms?

Share this post


Link to post
Share on other sites
THE GUY AT 3.20 WITHT HE BLUE SHIRT DOESNT SEEM like man grasped the conversationwhys he givin himself a 1, looks like hes got a problem
looooooool same thing i was thinking. I dont think he's all there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats what goddaz was talkin about that timehe swore down he seen itbut tbh even tho i had never seen it, it could only have been children doin this foolishiness

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has its funny parts, but as this is the tenth one, a lot of that was cringe-worthy. He needs to develop it somehow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How does he manage to find these retards all the time? Seriously?How is man gonna say I have 2 girlfriends, bait out where they live and their names..Smh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
How does he manage to find these retards all the time? Seriously?How is man gonna say I have 2 girlfriends, bait out where they live and their names..Smh.
most a dem are just childrenapart from blue tshirt guy, hes certified slow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×