Jump to content
Sign in to follow this  
Rsonist

Roy Keane to leave Sunderland? update: Now he's left

Recommended Posts

Yeah, reports saying he hasnt travelled with the team to Blackburn.Last night he was 100/1 to be next Newcastle manager.Dont know what it is now, but 5 mins ago i lumped £40 on him being the next manager sacked/to leave at 9/1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.Keane seems volatile, wouldn't surprise me.Would be surprised if he went to Newcastle though, very surprised.Sunderland might have a chance of staying up without him tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Newcastle?!?! would be the biggest par ever for Sunderland fans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unreal.At the beggining of the day he was 100/1 to become next Newcastle manager...He's now down to 16/1 on paddy power and 25/1 on skybet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unreal.At the beggining of the day he was 100/1 to become next Newcastle manager...He's now down to 16/1 on paddy power and 25/1 on skybet.
Tbf, that doesn't take much money at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm.would makes sense.he has been pretty irratic as of late.plus sunderlands form is pants.but if anything i'd assume he'd leave sunderland to have a break from football.

Share this post


Link to post
Share on other sites
they got booed off the other nightkeane would go newcastle nd feel no way hes that kinda guy
thisWould be deep to just leave sunderland though. lol.Put them in sh*t and then duck. Sunderland fans will hate him forever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
they got booed off the other nightkeane would go newcastle nd feel no way hes that kinda guy
thisWould be deep to just leave sunderland though. lol.Put them in sh*t and then duck. Sunderland fans will hate him forever.
LOLhe brang them from relegation zone into the prem and kept them in the premhe can do what he wants now tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
they got booed off the other nightkeane would go newcastle nd feel no way hes that kinda guy
thisWould be deep to just leave sunderland though. lol.Put them in sh*t and then duck. Sunderland fans will hate him forever.
LOLhe brang them from relegation zone into the prem and kept them in the premhe can do what he wants now tbh.
in the eyes of a sunderland fan i could assure u that don't mean anything now lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
they got booed off the other nightkeane would go newcastle nd feel no way hes that kinda guy
thisWould be deep to just leave sunderland though. lol.Put them in sh*t and then duck. Sunderland fans will hate him forever.
LOLhe brang them from relegation zone into the prem and kept them in the premhe can do what he wants now tbh.
in the eyes of a sunderland fan i could assure u that don't mean anything now lol.
I think another thing we can be sure of is Keano wouldn't give a f*ck what tSunderland fans think.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To be honest its not even a case of bottling anything because they aren't even in real trouble right now. 2 or 3 wins and they're sitting pretty and if they were still struggling in January they would've thrown a load of money at the problem and survived

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunno why he left TBH, they are not doing that bad and surely could have got stronger. They money and good stadium, good ingredients to make a strong stable prem team

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its ridiculous for the majority of premiership chairman's to be getting restless at this stage of the season when you consider the small gap between the relegation zone and the top half at the moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

now hes like kevin keagan tbhtrusay everyone in football is against him but still he quit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×